Guest Avmønstret# Startet 5.April.2016 Link til dette innlegget Startet 5.April.2016 http://yachtpals.com/sex-sailing-4126 Ja si det..? Sitér dette innlegget Link to post
Midtpinne Svart 5.April.2016 Link til dette innlegget Svart 5.April.2016 Mohahahaha. Vi er vel vant med at det ikke bare er å peise på. Ser det er en aprilspøk, men jeg sender den nå til kona likevel jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 5.April.2016 Link til dette innlegget Svart 5.April.2016 En skikkelig midtpinne er vel tingen ☺ Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Roger jo Svart 5.April.2016 Link til dette innlegget Svart 5.April.2016 (redigert) ut fra bilde ja, men står det ikke motorbåt/ seilbåt og maretime yrker kontra landkrabber. Og er ikke "seilere" noen spjælinger og de har da ikke ræv til å slå den inn med. Måtte bare unnskyld. Redigert 5.April.2016 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Guest Avmønstret# Svart 5.April.2016 Link til dette innlegget Svart 5.April.2016 ut fra bilde ja, men står det ikke motorbåt/ seilbåt og maretime yrker kontra landkrabber. Joda, jeg brukte det engelske uttrykket med vilje ;-) Vi bruker jo litt det samme i Norge også, krigsseilere osv selv om det ikke har noe med seilbåt å gjøre per se. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 5.April.2016 Link til dette innlegget Svart 5.April.2016 Seilere skryter bestandig på seg at de har bølger i håret, vann i knea og mast i buksa.... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Lars H. Svart 5.April.2016 Link til dette innlegget Svart 5.April.2016 Husker en bekjent som kom inn i havn og skrytte av han hadde fått sex med henne midt på Breiangen . Og så var det båten han hadde fått seks knop med! Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Hulda Svart 5.April.2016 Link til dette innlegget Svart 5.April.2016 Seilere skryter bestandig på seg at de har bølger i håret, vann i knea og mast i buksa.... Kan avkrefte. Vi over 70 har begrenset med hår og mast i buksa. Hva var det tredje?? Sitér dette innlegget Link to post
Kaimor Svart 5.April.2016 Link til dette innlegget Svart 5.April.2016 Seilere skryter bestandig på seg at de har bølger i håret, vann i knea og mast i buksa.... Haha, ikke sant Men som alt annet i livet, det kan måles i kvalitet eller kvantitet. Her nord er vi "velsignet" med en kort, men hektisk sommersesong der sola pirrer sansene døgnet rundt. Og vi har utrolig mange strender og viker vi kan gjemme oss bort i, uten nyskjerrige tilskuere (og de som ØNSKER tilskuere finner det også) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.