Jump to content

Maglite service


Suzuki

Recommended Posts

heisann

i båten har jeg to stk Maglite, en 3D og en 2AA på kartbordet. Begge disse er nå uten funk.

Lykter er ikke lenger plagsomt dyrt, men ettersom de skryter på seg mangelange års garanti, skal de jaggu få fixe opp i sakene sine. :smiley:

 

Hvor finnes en sånn "dropp inn service" i Stor Oslo ? Eller er det spesielle sjapper etc. som har service avtale med Maglite ? Den ene er kjøpt fra en long gone forhandler, den andre var en gave, så kvitteringer finnes neppe lengre. Det bør dog spille liten rolle, da jeg regner med at Maglite som et seriøst Worldwide firma, opererer med verdensgaranti ?

 

Mitt beste tips, er at bryterne er gåene, samt litt dårlig kontakt. Bør kunne utbedres på o, svisj for en servicemann..

 

BTW - er det andre lykter som er bedre en Maglite ? Synes kvaliteten på mine siste 3 lykter har vært "sådèr". De gamle maglitene som jeg hadde for 10-12 år siden, var langt bedre.

Hva kan anbefales ? Garrity ? Andre merker ?

 

Suzuki

No boat needed..

Link to post
Share on other sites

NEI, NEI, NEI !

 

Biltema er ikke i den kategorien jeg snakker om !

            ( Dyre høykvalitetsprodukter )

 

Suzuki

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe!

Skjønner. Ikke heeeelt samme kvaliteten, men Maglite kan ikke måle seg med disse hverken når det gjelder pris eller lysstyrke! Når de da faktisk varer i flere år og har bortimot 1t lystid pr oppladning, så er det verdt å vurdere synes jeg.

 

Maglite og Garrity og andre fancy merker får du forresten kjøpt på bl.a. Europris mye rimeligere! :wink:

Link to post
Share on other sites

Maglite og Garrity og andre fancy merker får du forresten kjøpt på bl.a. Europris mye rimeligere!  :wink:

Jo, takk ! Kikka på de "Garittti" eller hva de Kina-kopi-greiene på Europis het :smiley: De var [/b]INNMARI like orignallyktene, det skal de ha. Kanskje hele vitsen med kopier ?

 

Brakk 4 stykken, før jeg ga opp å glemte hele greiene. Dessuten kostet de kopi sakene, nesten like mye som originalen på XXL..

 

Konklusjon; merkevarer er det merke på..

 

Suzuki

No boat needed..

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...