Suzuki Startet 30.Mai.2005 Link til dette innlegget Startet 30.Mai.2005 heisann i båten har jeg to stk Maglite, en 3D og en 2AA på kartbordet. Begge disse er nå uten funk. Lykter er ikke lenger plagsomt dyrt, men ettersom de skryter på seg mangelange års garanti, skal de jaggu få fixe opp i sakene sine. Hvor finnes en sånn "dropp inn service" i Stor Oslo ? Eller er det spesielle sjapper etc. som har service avtale med Maglite ? Den ene er kjøpt fra en long gone forhandler, den andre var en gave, så kvitteringer finnes neppe lengre. Det bør dog spille liten rolle, da jeg regner med at Maglite som et seriøst Worldwide firma, opererer med verdensgaranti ? Mitt beste tips, er at bryterne er gåene, samt litt dårlig kontakt. Bør kunne utbedres på o, svisj for en servicemann.. BTW - er det andre lykter som er bedre en Maglite ? Synes kvaliteten på mine siste 3 lykter har vært "sådèr". De gamle maglitene som jeg hadde for 10-12 år siden, var langt bedre. Hva kan anbefales ? Garrity ? Andre merker ? Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
klikk Svart 30.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2005 Skal du MYE lys billigst mulig så prøv denne! http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=87473 eller http://www.biltema.no/products/product.asp...1&iItemId=75926 Har hatt sistnevnte noen år, og den gjør natt til dag fremdeles. (bokstavelig talt) Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 30.Mai.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2005 NEI, NEI, NEI ! Biltema er ikke i den kategorien jeg snakker om ! ( Dyre høykvalitetsprodukter ) Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Mini Svart 30.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2005 Ta kontakt med dette firmaet, så får du nok beskjed om hvor du kan henvende deg. Opplysninger her Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 30.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2005 her får du det du trenger til maglite http://www.ambulanseutstyr.no/ Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
biggen Svart 30.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2005 Til orientering... linken til mini, firmaet VIP (viking international products) er konkurs. Husker ikke hvem som har servise på mag lite.. Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 31.Mai.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2005 Til orientering... linken til mini, firmaet VIP (viking international products) er konkurs. <{POST_SNAPBACK}> Det visste jeg, glemte å legge til at jeg har sjekket VIP Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Das_Boot Svart 31.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2005 Kontakt en Army Shop butikk. De hjelper deg. (De har ihvertfall hjulpet meg ) Sitér dette innlegget Link to post
yevensen Svart 31.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2005 Ifølge MagLite sin hjemmeside kan du kontakte disse:http://www.maglite.com/repaircenters.asp?m=lookup Authorized International Warranty Service Centers Norway Repair Centers: Integrated Norge AS Stortorvet 5 0155 Oslo Telephone: 22-33-08-90 Sitér dette innlegget Link to post
klikk Svart 31.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2005 NEI, NEI, NEI ! Biltema er ikke i den kategorien jeg snakker om ! ( Dyre høykvalitetsprodukter ) Suzuki <{POST_SNAPBACK}> Hehe!Skjønner. Ikke heeeelt samme kvaliteten, men Maglite kan ikke måle seg med disse hverken når det gjelder pris eller lysstyrke! Når de da faktisk varer i flere år og har bortimot 1t lystid pr oppladning, så er det verdt å vurdere synes jeg. Maglite og Garrity og andre fancy merker får du forresten kjøpt på bl.a. Europris mye rimeligere! Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 31.Mai.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2005 Maglite og Garrity og andre fancy merker får du forresten kjøpt på bl.a. Europris mye rimeligere! Jo, takk ! Kikka på de "Garittti" eller hva de Kina-kopi-greiene på Europis het De var [/b]INNMARI like orignallyktene, det skal de ha. Kanskje hele vitsen med kopier ? Brakk 4 stykken, før jeg ga opp å glemte hele greiene. Dessuten kostet de kopi sakene, nesten like mye som originalen på XXL.. Konklusjon; merkevarer er det merke på.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
pete Svart 1.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2005 Lys som varer og virker:Surefire dette er noe av det heftigste jeg har vært borti. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.