Wesling Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 Er det noen som kan hjelpe meg med litt informasjon ang. reperasjon av kjølen på en gammel 16 fots Welsing plastbåt? Jeg kjøpte denne i fjor og det viste seg å ha en liten skade under kjølen . Oppdaget denne da jeg skulle bunnsmøre. Jeg har fått fjernet det meste av den gamle "reparasjonen" og lurer på hvordan jeg skal gå frem for å få gjort dette på nytt og ordnet dette på et skikkelig vis. Hva trenger jeg og hvordan går jeg frem? Vet dere om andre sider som viser dette eller er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg går frem? Hilsen Wesling Quote Link to post
evenR4u Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 http://www.westsystem.no/downloads/index.html Quote evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop. Link to post
Batdilla Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 Du har ikke mulighet til å ta et bilde eller to og laste opp da? Mye lettere å synse når man ser hva man snakker om. Quote Link to post
Recommended Posts