Seesnake Startet 7.April.2016 Link til dette innlegget Startet 7.April.2016 Hei på dere. Jeg håper noen kan hjelpe meg med når dette batteriet er produsert og hva alle disse tallene og bokstavene står for. Har søkt på nettet uten å finne et eksakt svar. Mener det er et sønnak batteri. På batteriet står det som over : 1B22BU589X. Noen som kan gi meg en forklaring? Hilsen Seesnake Sitér dette innlegget Link to post
oberst1 Svart 12.April.2016 Link til dette innlegget Svart 12.April.2016 Hvis jeg ikke husker feil så har batteriprodusenter forskjellige måter å merke dette på.. Sønnak mener jeg har stemplet inn uke og år i plasten. Den koden du nevner vil vel også kunne fortelle dato. Ring batteributikken til Sønnak (Exide) i Brobekkveien, Oslo ;) Sitér dette innlegget Link to post
Seesnake Svart 13.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.April.2016 Batteriet ” 1B22BU589X” er produsert på vår fabrikk i Spania ( Azuqueca) den 22 Februar 2013 Ha en solrik dag J Denne meldingen fikk jeg fra sønnak. Da vet jeg det :o) Sitér dette innlegget Link to post
oberst1 Svart 13.April.2016 Link til dette innlegget Svart 13.April.2016 Se der ja! Er vel et paradoks at ikke disse datostemplingene har blitt mer standardisert, men men... Har god erfaring med de ihvertfall :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.