hebbelille Startet 9.April.2016 Link til dette innlegget Startet 9.April.2016 Hei godt båtfolk. jeg kjøpte ny båt i fjor, å har min første vår puss og klargjøring av denne i år. Nå har jeg søk på nette å i forumet her, sett gjennom alle papirer jeg har til båten men ikke funnet svaret. Hvilken Olje skal jeg bruke på SX-Cobra Duo prop 2000 mod, drev? vanlig 10-40 eller skal denne ha en annen type olje? holder det med 4 liter? En ting til jeg lurer på er: Hvilken motor olje bør jeg bruke på Volvo penta 5,0 V8 - 2000 mod, Bensiner. Og hvor mange liter olje skal på en slik motor? ønsker å kjøpe inn før jeg tapper av motoren. Sitér dette innlegget Draco 1700 TL - Regal 2550 LSC Link to post
000 Svart 9.April.2016 Link til dette innlegget Svart 9.April.2016 Hypoid GL-5 ja 4 liter er nok. på motoren kan du bruke omtrent hva som helst mellom 10 & 40w gjerne mineral elr delsyntet. Rundt 5 liter Sitér dette innlegget Link to post
hebbelille Svart 10.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.April.2016 Takk for svar, da er båten snart på sjøen igjen :) Sitér dette innlegget Draco 1700 TL - Regal 2550 LSC Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.