Kenneth Finsås Startet 10.April.2016 Link til dette innlegget Startet 10.April.2016 Jeg ønsker å lage aluminiumsdørk i sjarken, og trenger en bjelke på hver side av skroget til å legge ann platene på. Litt usikker på hvordan jeg skal feste disse slik at skroget får "leve" slik som det vil, om dere skjønner meg rett. Også usikker på om jeg bør velge grønt eller hvitt tre. Alle tips mottas med takk. ? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 10.April.2016 Link til dette innlegget Svart 10.April.2016 Jeg ville kanskje gått for eik. Etter teak og iroko kommer eik langt opp på lista for råtebestandighet. Furu ville vel vært mitt neste valg. I så tilfelle ville jeg mettet den med olje framfor å velge impregnert. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Kenneth Finsås Svart 10.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.April.2016 (redigert) Taker for tipset, skal ikke være problematisk å få tak på eik iallefall. Hvilken olje anbefaler du, og kan/burde jeg også benyttet denne i hele skroget innvendig? Redigert 10.April.2016 av Kenneth Finsås (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.