Jump to content

Kan man bruke polyuretan skiver som forskaling?

rockmoen

Recommended Posts

Er igang med å fikse en Saga 24. Har måttet skjært ut en del av kjølen i akterenden på båten pga. lekkasje. Nå skal jeg til å støpe opp igjen og grubler på hvordan jeg løser dette.
Legger med en skisse. Jeg har måttet hugge bort en del av en kloss som er der for å feste stevn-beslaget og rorfestet. Dette er et område som blir vanskelig å komme til etter at jeg har fått støpt opp igjen. Derfor lurer jeg på om jeg kan lime en polyeturan skive som erstatning for klossen og fylle resten av område med epoxy etter å laget en form. 
Lurer også på om man kan legge en polyeturan skive som forskaling når betong skal støpes som ballast for så å støpe glasfiber på andre siden som nytt kjølesvin?

Å hvordan er framgangmetoden med støping av epoxy med glassfiber kontra måten man gjør det med polyester?

bilde

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...