kentm Startet 10.April.2016 Del på Facebook Startet 10.April.2016 Hei jeg har en webasto I båten min på 3500 watt. Men fikk ikke vifta til og gå rundt. Så jeg demonterte den og kikka og da er ankre i motoren ødelagt. Er det noe steder man får kjøpt bare motoren til Di.? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 11.April.2016 Del på Facebook Svart 11.April.2016 Ja. En bekjent kjøpte bare motor. Trur firmaet heitte Lautom. 3500kr om eg husker rett... Trur det er anna forhandler no. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Wallas Service Svart 11.April.2016 Del på Facebook Svart 11.April.2016 Hellanor har tatt over importen/distrubisjon av Webasto Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
I.M.S. Svart 12.April.2016 Del på Facebook Svart 12.April.2016 Det er nå et nytt firma som heter Webasto Norge som representerer disse varmere i Norge. Du finner dem på nett. Sitér dette innlegget Link to post
94EK Svart 17.Januar.2018 Del på Facebook Svart 17.Januar.2018 Tar opp denne tråden. har sjøl en gåen vifte på min air top 5000. Over 5000kr INK frakt.. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 18.Januar.2018 Del på Facebook Svart 18.Januar.2018 Har ein slik liggande som er fullstendig demontert. Eg synest å hugsa at motoren var fast i ein større del. Kanskje det var noko med ein meget tynn aluminiumsskjerm som er vanskelig å demontere utan å skade. Uansett, motoren eg har ser ut som på bildet. Klarar du å demontere den gamle motoren utan å skade noko så kan du gi eit bud på denne dersom den er lik. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Guest Avmønstret# Svart 18.Januar.2018 Del på Facebook Svart 18.Januar.2018 Skjønner at kinavarmere selger godt når en kan få to nye varmere for prisen av ny motor til webasto, og ha penger til en god flaske brennevin til overs. Da kan en bestille to nye varmere på ebay og holde varmen med brennevin frem til varmerne blir levert :-) Uten å forøvrig sammenligne kvalitet eller noe da vel å merke... Sitér dette innlegget Link to post
94EK Svart 18.Januar.2018 Del på Facebook Svart 18.Januar.2018 Kommer på 4300kr ifra forhandler i Norge, altså billigere en eBay. Sjeldenutpå: lagrene i vifta er også gåen, skal se om jeg klarer å demontere uten å skade. Pinkvin: Kina varmerene ifra Kina er nokk billigere, men tviler på at viftemotoren holder i 17 år, før vifta ryker. Men har vært inne på tanken å ha to varmere, da tenkte jeg å montere en Kia varmer, evt legge opp vannbåren varme i tillegg til den gammle webastoen Sitér dette innlegget Link to post
94EK Svart 18.Januar.2018 Del på Facebook Svart 18.Januar.2018 Må være en 5000/12v motor. Så din passer ikke Sitér dette innlegget Link to post
94EK Svart 18.Januar.2018 Del på Facebook Svart 18.Januar.2018 Sjeldenutpå skrev for 8 timer siden: Har ein slik liggande som er fullstendig demontert. må være en 5000/12v motor. Så passer dessverre ikke Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 18.Januar.2018 Del på Facebook Svart 18.Januar.2018 Ja dette handla om 3500. Men har vifta egne lager ? Eg husker ikkje.. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Sun Flyer Svart 18.Januar.2018 Del på Facebook Svart 18.Januar.2018 Send en mail til disse her. Godt mulig de har deler til din webasto. Kjøpte nettopp 5 viftemotorer til eber d4 her. 33 usd pr enhet mot 2800,- på maritim. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Chiefengineer Svart 19.Januar.2018 Del på Facebook Svart 19.Januar.2018 Sun Flyer skrev for 10 timer siden: Send en mail til disse her. Godt mulig de har deler til din webasto. Kjøpte nettopp 5 viftemotorer til eber d4 her. 33 usd pr enhet mot 2800,- på maritim. Hvem "disse her" har motorer til Eber til denne prisen? Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 19.Januar.2018 Del på Facebook Svart 19.Januar.2018 (redigert) Beklager glemte å lime inn link. Her: http://m.auto-parkingheater.com/products Send mail til mr. Wang og spør, så får du en prisliste. http://m.auto-parkingheater.com/contact-us http://m.auto-parkingheater.com/parking-heater-parts/ Redigert 19.Januar.2018 av Sun Flyer (see edit history) Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.