Gringo69 Svart 14.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2016 Fornøgd med båten så langt? Er veldig fornøyd så langt, ja! Og har jo også fått prøvd den skikkelig under ulike forhold. Sitér dette innlegget Link to post
Gringo69 Svart 14.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2016 (redigert) Da ser jeg at dere er vel i havn i Børsa ja. Den turen gikk da utrolig bra - flott levert av nærmest "førstegangsseilere" synes jeg nok ;-)) Det gikk veldig bra, takket være erfaren og dyktig mannskap og en lærevillig fersk båteier :-) Det ble en bratt lærekurve etter 666 nm på 9 dager med ulike vær og bølgeforhold. Har fortsatt mye å lære, men føler at jeg har fått et veldig bra grunnlag å bygge videre på. Nå har jeg hele sommeren på å bli bedre kjent med skuta og starte med egne tilpasninger av utstyr. Takk for alle kommentarer og alle som har fulgt tråden! Redigert 14.Mai.2016 av Gringo69 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.