Bisse Startet 12.April.2016 Link til dette innlegget Startet 12.April.2016 Har i dag montert et førersete på flybridgen. Vasket først gulvet slik at det var rent. Målte og tegnet der det skulle festes. Setet fant jeg brukt på finn.no skrapte vekk gammelt lim, og la på rikelig med Tec7. Skrudde ikke mere enn jeg måtte. Brukte seks skruer som jeg satte inn med Tec7 før jeg forborret og skrudde setet fast. Vil ikke ha flere "hull" i taket enn nødvendig. Ble bra! Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
lippert Svart 12.April.2016 Link til dette innlegget Svart 12.April.2016 Enkelt å greit. Pent ble det også. Finner du noen skruer som du kapper av hodet på og limer i hullene hinder du at de samler seg dritt der. Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Komodo Svart 12.April.2016 Link til dette innlegget Svart 12.April.2016 Det ble fint Bisse! Antagelig hadde det holdt lenge bare med tec-7 uten de skruene også. De ubrukte hullene kan du bare fuge igjen med tec-7 Forresten akkurat et slikt sete jeg trenger til jolleprosjektet mitt... Skrik ut om noen vet om et til Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Bisse Svart 12.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.April.2016 Det ble fint Bisse! Antagelig hadde det holdt lenge bare med tec-7 uten de skruene også. De ubrukte hullene kan du bare fuge igjen med tec-7 Forresten akkurat et slikt sete jeg trenger til jolleprosjektet mitt... Skrik ut om noen vet om et til Da dekket er en smule buet, og kanten under "ramma" ikke var helt rett/ javn var jeg nødt til å skru. Fant som sagt setet på finn. Dukket sikkert opp noe. Betalte 1200kr. Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
Janoho Svart 12.April.2016 Link til dette innlegget Svart 12.April.2016 Ble førsteklasses ! Noen andre som har sett potensialet for en kjøleboks med god drikke under det setet :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.