Jump to content

Hvem selger syrefast / rustfritt til privatkunder i Rogaland?

Viljesterk

Recommended Posts

Jeg har spurt rundt omkring, men finner ingen som kan gi meg svar på hvem som selger profiler o.l. i rustfritt/syrefast stål til privatkunder.

Litt overraskende egentlig.

Etter å ha revet ned gamle seter i båten trenger jeg en god, holdbar måte å få dem opp igjen på - syrefaste/rustfrie profiler eller plater jeg bøyer til selv hadde vært fint her.

Noen som kjenner til noe her?

Og hvordan ligger det an i pris?

Du kan handle gjennom et verksted, eller du kan troppe opp hos en grossist og spørre om du kan kjøpe litt. Det pleier å gå bra, jeg har gjort det flere ganger. Henvend deg til karene i stålhallen eller i saga, da pleier det å være litt smidigere. Du kan også sjekke om Veolia eller andre som driver med gjennvinning har en filial, de pleier å ha mye snaks.

Er det ikke typisk...

Etter å ha spurt så mange uten å få svar - den dagen jeg legger inn en post her så finner jeg tilfeldigvis noen som leverer :smiley: .

Vi var tilfeldigvis på Orstad, og ble tipset om JBM Products. Brodern var innom og ble veldig godt mottatt sa han.

Jeg liker ikke å mase meg til noe, så at de virkelig vil selge til meg er jo en stor fordel.

Så der blir det nok handling.

Noterer alle andre tips bak øret og takker for responsen :thumbsup:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...