Viljesterk Startet 14.April.2016 Link til dette innlegget Startet 14.April.2016 Jeg har spurt rundt omkring, men finner ingen som kan gi meg svar på hvem som selger profiler o.l. i rustfritt/syrefast stål til privatkunder. Litt overraskende egentlig. Etter å ha revet ned gamle seter i båten trenger jeg en god, holdbar måte å få dem opp igjen på - syrefaste/rustfrie profiler eller plater jeg bøyer til selv hadde vært fint her. Noen som kjenner til noe her? Og hvordan ligger det an i pris? Sitér dette innlegget Oppfriskning av Hansvik 18 Cabin Link to post
Komodo Svart 14.April.2016 Link til dette innlegget Svart 14.April.2016 Du kan handle gjennom et verksted, eller du kan troppe opp hos en grossist og spørre om du kan kjøpe litt. Det pleier å gå bra, jeg har gjort det flere ganger. Henvend deg til karene i stålhallen eller i saga, da pleier det å være litt smidigere. Du kan også sjekke om Veolia eller andre som driver med gjennvinning har en filial, de pleier å ha mye snaks. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Roger jo Svart 15.April.2016 Link til dette innlegget Svart 15.April.2016 (redigert) De fleste tynnplate verksteder er hvert et besøk. http://www.gulesider.no/finn:tynnplate/vestlandet+rogaland http://www.gulesider.no/finn:rustfri%20%20rogaland Redigert 15.April.2016 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Sharksjark Svart 15.April.2016 Link til dette innlegget Svart 15.April.2016 sverdrup hansen har det meste av profiler og plater i 316 og alu matrialer, om dei selger til privat person må du bare sjekke med dei. Sitér dette innlegget Link to post
marius Svart 15.April.2016 Link til dette innlegget Svart 15.April.2016 Da jeg hadde behov for en håndfull rustfrie sveiseelektroder fikk jeg kjøpt dette hos Metallproduksjon AS i Fabrikkveien 43 på Forus. Tror gjerne de selger deg syrefaste profiler også hvis du spør fint. Har du ekstra flaks får du lete i konteineren etter avkapp. Sitér dette innlegget Link to post
Viljesterk Svart 15.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.April.2016 Er det ikke typisk... Etter å ha spurt så mange uten å få svar - den dagen jeg legger inn en post her så finner jeg tilfeldigvis noen som leverer . Vi var tilfeldigvis på Orstad, og ble tipset om JBM Products. Brodern var innom og ble veldig godt mottatt sa han. Jeg liker ikke å mase meg til noe, så at de virkelig vil selge til meg er jo en stor fordel. Så der blir det nok handling. Noterer alle andre tips bak øret og takker for responsen Sitér dette innlegget Oppfriskning av Hansvik 18 Cabin Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.