Robin Berg Startet 15.April.2016 Link til dette innlegget Startet 15.April.2016 Skal bygge nytt dekk i en Hansvik 18 og lurer på hva jeg skal bruke, kryssfiner eller divinycell? Biltema selger plater i 20mm, og siden jeg ikke har kjennskap til denne typen lurer jeg på om det tåler mye frittheng før det begynner å fjærer? Hvis jeg bruker kryssfiner må jeg alltids lage avstivere under, men er det noe å spare på vekt med å bruke divinycell? Kom gjerne med tips og annbefalinger, et nytt dekk skal holde i mange år, og dekket skal løftes slik at det blir selvlensende. Sitér dette innlegget Link to post
Eddiken Svart 16.April.2016 Link til dette innlegget Svart 16.April.2016 Se på tråden til fishermidas"ombygging skilsø 23-til åpen selvlensende fiskebåt" der bygger han nytt dekk og der e mange tips å hente :) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 16.April.2016 Link til dette innlegget Svart 16.April.2016 Divinycell er supert til formålet, men husk at det er laminatet på hver side som gir styrke i en sandwichkonstruksjon. Kjernematerialet gir først og fremst en avstand mellom laminatene. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.