Jump to content

Takk

båtfyren

Recommended Posts

Takk til alle dere som svarer og hjelper med problemer som andre sliter med. Slike som meg som ellers ikke ville fått løst problemene med en eller annen ting so mikke virket etter planen.

Jeg finner som regel en form for hjelp her inne i forumet enten tidligere eller nye tråder.

God tur

Ja jeg fikk akkurat løst et problem som har irritert meg grenseløst :yesnod:

Var på et meget bra forum på di tider. Bimmers. for en 15+ års tid siden. vi hadde en utrolig god tone! spurte å lurte. ingen spørsmål var dumme.folk lurte rett og slett på réelle problem, og vi hadde en god gjeng med bred erfaring med bmw,

Men så begynte det å komme inn en ny generasjon som ikke var like trivelige i tonen.. viss svaret ikke stod helt etter forventningene, så vart du kalt idiot og gammeldags grønnskolling, selv om du hadde aldri så rett! :) så det forumet vart satt passivt hos meg. 

Rimelig fersk på Baatplassen. Men fortsetter tonen slik så er jeg méd! :) 

Voldsom kompetanse er her i alle tilfeller! 

helt enig med deg. har vært medlem i Bimmers siden 2005 og har godt over 2000 innlegg der. MEGET oppegående forum en gang, men det gikk nedover etterhvert. turning-point var vel når Gunnar avhendet ansvaret, og forumet ble re-designet. (forumet lever dog i beste velgående fremdeles) håper ikke baatplassen kommer til å lide samme skjebne! veldig mye bra kompetanse her inne! takker jeg også. :)

Ja, og så er det trivelig når man noen ganger møter folk du har snakket med på et forum i en havn eller uthavn. Er det sånn du ser ut ja gitt!!!

Dette forumet har vært bra og jeg har fått mange gode råd og forhåpentligvis gitt noen erfaringer også.

Dessverre så er noen forum full av kranglefanter. Det er viktig å ikke trekke opp til sårbar strid.

Sushi

Jeg vil gjerne melde meg på blant de som hyller det andre byr på her.   :smiley: 

Selv er jeg relativt fersk, og derfor mest informasjonsmottager. Men jeg har allerede hatt en del gode opplevelser og positiv respons, selv på muligens banale spørsmål. Og det motiverer til å være mer aktiv, og selvsagt til å by på hjelp, om det kommer spørsmål om noe jeg kan hjelpe til med.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...