haugsbakken Startet 17.April.2016 Link til dette innlegget Startet 17.April.2016 Hei! Jeg har en Askeladden jeg gjerne vil selge, men ettersom jeg aldri har solgt en båt før og heller ikke finner særlig av tilsvarende båtmodell på Finn, hadde jeg satt stor pris på å høre hva dere erfarne båtfolk der ute vil anta at båten min kan være verdt. Info om båten: Askeladden 515 Invader, 1999-modell 17 fot Mariner 75-hester, totakter, utenbords, bensin Både båt og motor er i god stand og begge vil få en overhaling før et salg. Vet ikke om dere trenger mer info for å foreta en rask vurdering, men bare spør om dere lurer på noe! Link to post
leif_erikg Svart 18.April.2016 Link til dette innlegget Svart 18.April.2016 Hei! Velkommen til baatplassen! Vil tro dette er en relativt lettsolgt båt, mange som er interessert i noe i denne gaten. Motoren er også 1999-modell? Du kunne kanskje lagt ut bilde av den også så får man et inntrykk av hvilken stand den er i? Håper det er noen andre her som har handlet noe i samme gaten som kan fortelle hva noe slikt er verdt? Følg oss på YouTube: Verdens Barskeste Kyst / i liten båt Link to post
haugsbakken Svart 18.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2016 Hei og takk for svar! Håper det, hadde vært greit å fått den solgt før sommeren eller i alle fall før båtsesongen er over. Riktig, motoren er også 99-modell. Skal prøve å fikse noen bilder snarest! Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn