Frivakt Startet 19.April.2016 Del på Facebook Startet 19.April.2016 Skal se på en båt som har en slik montert. Er dette kurant oppvarming sammenlignet med Eberspächer, Wallas o.l.? Er det noe spesielt jeg bør se etter? Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 19.April.2016 Del på Facebook Svart 19.April.2016 Hei Me har ein Dickinson Newport i båten vår, og er svært nøgd med den. Einaste ulempa er at den er for stor for salongen i vår 38 fots katamaran. Pottebrennarar har ein heilt annan, og enklare konstruksjon, enn Eber, Wallas etc. Dickinson er kort sagt eit mykje mykje betre produkt. Minuset er at den ikkje sprer varmen slik som Eber. Installasjonen er òg viktig. Omnen bør stå så lågt som mogeleg. Sjekk om det lek langs pipa, om pipa er i konflikt med eitkvart på dekk, (seilbåt?), om det er sot i salongen etter nedslag, og om det mykje sot i omnen. Det er ein føremon med separat falltank. Då kan du fyra med parafin, og det blir mindre sot. Det er òg ein føremon om pipa er isolert utvendig, men det er ikkje noko must. Fyr opp omnen og sjå om den virkar fint, og at det ikkje blir for varmt. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Frivakt Svart 19.April.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.April.2016 Takk for svar, Ask. Hvordan er det med sikkerheten? Tenker både på brannfare og utvikling av kullos. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 19.April.2016 Del på Facebook Svart 19.April.2016 Takk for svar, Ask. Hvordan er det med sikkerheten? Tenker både på brannfare og utvikling av kullos. Ja da er vel en pottebrenner generelt et bedre produkt også. Er jo en temmelig enkel og idiotsikker løsning ifht feks eber, webasto og denslags brennere. Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 19.April.2016 Del på Facebook Svart 19.April.2016 Hei Rett montert er brannfaren liten. Då me var på Svalbard lot me omnen brenna om natta òg. Det er dei som let pottebrennarar brenna heile vinteren. CO-alarm er montert. Toppen og glaset i døra bli svært varmt. Då ungane var små laga eg til ei perforert stålplata som deksel. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 19.April.2016 Del på Facebook Svart 19.April.2016 (redigert) Hvordan er det med sikkerheten? Tenker både på brannfare og utvikling av kullos. En pottebrenner bør absolutt ha H-pipe for å hindre nedslag, i alle fall hvis du tenker sove ombord med god og stabil fyr i peisen. Selv fyrer jeg i pottebrenneren min hver natt og har ikke fått nedslag etter jeg skiftet til H-pipe (fin og forholdsvis jevn fyr selv i vind med storm styrke!). Vinterstid ved frost fyrer jeg døgnet rundt. Før jeg skiftet pipe slo det ned rett som det var, da turte jeg ikke fyre nattestid. En CO-varsler er alltid en fornuftig investering for tryggere nattesøvn. Redigert 19.April.2016 av Hakkannen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.