Jump to content

OMC seadrive bytte motor, men beholde brakett

Siw Elektra

Recommended Posts

​Hei på dere

​Jeg ble vist eier av en ny båt i dag, blir litt feil å si i dag, da jeg ikke får båten før til høsten. Spesial avtale. På båten sitter det en OMC Seadrive 115 hk, motor er i topp stand, men jeg ønsker ikke å ha denne motoren. men braketten vil jeg gjerne beholde hvis det er mulig, jeg har en Evinrude 150 hk jeg ønsker å sette på isteden, men går det? Kan jeg montere annen motor på denne braketten, skjønner at den ikke passer rett på. Har noen gjort det eller sett en annen motor på sånn type brakett?

• 2 måneder senere...

Hei!  Jeg kjøpte en Alicraft 27 med OMC 205 HK som viste seg å være defekt!  Googlet mye og det skal gå å bytte "powerhead"  altså bare selve motoren som er under dekselet! På modellen du har avbiltet, skal det også være mulig å demonter motoren fra braketten og montere en plate som man igjen monerer ny motor på!  Jeg endte opp med ny brakett og ny Suzuki 200HK

https://baatplassen.no/i/topic/123860-ettermontere-brakett/

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...