litt peiling Startet 21.April.2016 Del på Facebook Startet 21.April.2016 Mulige kjøpe båt i Sotra (Bergen), som skal fraktes til Oslo. Eller i allefall til Kristiansand. Har ikke mulighet eller lyst til å hente selv. Har kjørt strekka før..... Båten er en Scand 35 Atlantic 07 mod. Noen som tar oppdraget for en fornuftig penge;) Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 21.April.2016 Del på Facebook Svart 21.April.2016 Sap_2000 her på forumet har fraktet båter sjøveien bl.a fra Oslofjorden - Vestlandet. Send han en IM Kk Sitér dette innlegget Link to post
apollon Svart 22.April.2016 Del på Facebook Svart 22.April.2016 hei. har mange turer med forskjellige båter. sigmu-li@online.no el. 91680811 sigm. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 22.April.2016 Del på Facebook Svart 22.April.2016 Jeg tar gjerne oppdraget. Kan dra når det passer. Koster deg kun driftsutgifter. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
sap_2000 Svart 22.April.2016 Del på Facebook Svart 22.April.2016 (redigert) Takker for anbefaling KK :-) Bjørn er sulten på å kjøre båt, ser jeg :-) vil bare underskrive på at med Bjørnen ved roret er båten i meget trygge og erfarne hender (labber) :-) Mulig det blir en t/r Oslo - Vestlandet på forsommeren. Hadde vært hyggelig å plukke opp en sørlending på veien om han har lyst og anledning :-) Redigert 22.April.2016 av sap_2000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 22.April.2016 Del på Facebook Svart 22.April.2016 Sap.. mulighetene for en langtur er alltid gøy. Å kan man i tillegg hjelpe noen.. slik som Liberty ..da stiller man opp. Glemmer aldri det han gjorde Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
sap_2000 Svart 22.April.2016 Del på Facebook Svart 22.April.2016 (redigert) Da begrepet "å ta en Liberty" ble til, så vi samtidig unik kunnskap, hjelpsomhet, samhold og båtplassen.no på sitt aller beste :-) Redigert 22.April.2016 av sap_2000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
LALUNA II Svart 22.April.2016 Del på Facebook Svart 22.April.2016 Bare å si fra hopper gjerne med på en tur da jeg for tiden er ledig hjemme for tiden Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 22.April.2016 Del på Facebook Svart 22.April.2016 Sap Laluna og meg på tur kunne jo blitt en skikkelig tur. Mye erfaring samlet da tror jeg. Men vi får høre med trådstarter. ☺ Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
litt peiling Svart 22.April.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.April.2016 Så mye hyggelige folk på BB som alltid ;) Kommer tilbake til "dere" straks...... Tenkte du hele veien fra Straume til Oslo? Selvfølgelig skal driftsutgiftene dekkes av meg. Og mat og drikke på turen og kanskje en god flaske cognac ;)) Har fått tlf nr ditt Bjørn, tar kontakt;) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 22.April.2016 Del på Facebook Svart 22.April.2016 Du spør.. jeg leverer der du vil. ? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Zitt Svart 22.April.2016 Del på Facebook Svart 22.April.2016 Sap Laluna og meg på tur kunne jo blitt en skikkelig tur. Mye erfaring samlet da tror jeg. Men vi får høre med trådstarter. ☺ Hentetur med The Tremendous Three kan bli en klassiker! Sitér dette innlegget Link to post
litt peiling Svart 27.April.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.April.2016 Etter mye om og men, ble til at vi ikke kjøpte Scand 35 fra vestlandet. Vi valgte heller å kjøpe Bavaria 39 i Oslo. Men, takker for de som var villig til å ta turen. Takk! Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 27.April.2016 Del på Facebook Svart 27.April.2016 Det var fryktelig dumt litt peiling.. nå ødela jo du hele opplegget her. Lykke til med ny båt. Tenker du blir kjempefornøyd jeg. ?? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.