Philonica III Startet 22.April.2016 Link til dette innlegget Startet 22.April.2016 Hei Er det noen som kan hjelpe til med henting av båt. Skulle så gjerne hatt den hjemme i Holmestrand føre pinsen. Skal selv ha en liten operasjon hvor jeg etter må bruke krykker i noen dager. Noen som kjenner noen seriøse befraktere, eller noen båtplassen medlemmer som kunne tenkt seg turen mot betaling selvsakt. Båten er en Nimbus 37, 86mod. med 2x165 hk. marsjer på 14-15kn. Reidar Isaksen Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 22.April.2016 Link til dette innlegget Svart 22.April.2016 Kan gjerne bidra jeg. Har jo hentet noen båter den veien. Jfr div henteturer her. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
LALUNA II Svart 22.April.2016 Link til dette innlegget Svart 22.April.2016 (redigert) Hjelper gjerne til .....da er det 2 båter som skal ned Bjørn kan jo bli en grei kosetur med følge ;-) Redigert 22.April.2016 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 22.April.2016 Link til dette innlegget Svart 22.April.2016 Tenkte tanken jeg og... Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.