Amblek Startet 22.April.2016 Del på Facebook Startet 22.April.2016 Det lekker litt diesel fra høytrykkspumpa på min Volvo D6 370,2009 mod, ligger stadig noen dråper under den etter en kjøretur. Slanger og alt av koplinger ser bra ut, men det er fuktig langs innsida av pumpa. Noen som har vært borti dette tidligere? Sitér dette innlegget Link to post
5nacks Svart 22.April.2016 Del på Facebook Svart 22.April.2016 (redigert) Vet ikke om det er relevant, men har akkurat tettet diesellekkasje jeg hadde på høytrykkspumpa på min Yanmar. Det lakk diesel opp der regulatoren til drivstoffmengen sitter. Byttet 1 Kobberpakning, 1 o-ring, samt en "nål" som satt nedi der. Kosta meg 184,-. Er motoren din tung å starte også? Mye røyk ved oppstart? Redigert 22.April.2016 av scamπ (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Amblek Svart 22.April.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.April.2016 Motoren starter og går som ei klokke. Ingen røyk eller noe. Eneste problemet er at det ligger igjen diesel på dørken etter hver kjøretur. Sitér dette innlegget Link to post
grilldress Svart 23.April.2016 Del på Facebook Svart 23.April.2016 Hadde samme problem på en D6 310 fra 06 fikk ny pumpe på garanti rett før den var 5 år Sitér dette innlegget Link to post
Amblek Svart 2.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.August.2016 Da er lekkasjen utbedret. Mekaniker demonterte pumpe og sendte den til Fyksen. Bytta alle pakninger og vips, problem løst. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.