///CHARLIE Startet 23.April.2016 Del på Facebook Startet 23.April.2016 Vi reiste alltid til Arendal og så på Offshore-race, men så ble det slutt på dette. Er det noen som vet om det vil komme tilbake til Arendal noen gang? Sitér dette innlegget Medlem av Princess Yachtklubb Vestlandet, Kongelig Norsk Båtforbund, Redningsselskapet Link to post
mons Svart 23.April.2016 Del på Facebook Svart 23.April.2016 Ble spurt om å være redningsdykker under racet i Tvedestrand i begynnelsen av juli, så det spørs om du må dit.. http://paa405.wix.com/fbsk#!skagerak-water-festival-2016/c1i5l Sitér dette innlegget Mons Link to post
///CHARLIE Svart 24.April.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.April.2016 Tenkte mer på disse båtene fra Jotun og Victory-team. Sitér dette innlegget Medlem av Princess Yachtklubb Vestlandet, Kongelig Norsk Båtforbund, Redningsselskapet Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 25.April.2016 Del på Facebook Svart 25.April.2016 Det var noen spede tanker om å få sirkuset tilbake denne sommeren. Det blir ikke noe av. Jeg tror det skal mye til før det skjer. Så er nok redd det siste løpet er kjørt her i ændal ? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
///CHARLIE Svart 25.April.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.April.2016 Det var noen spede tanker om å få sirkuset tilbake denne sommeren. Var det jeg også syntes å ha hørt rykter om. Var derfor jeg spurte her på forumet i håp om at noen visste litt mer enn bare rykter. Var fryktelig gøy da det sto på. Tror vi var der hvert eneste år dette ble arrangert. Lever fortsatt i håpet... Sitér dette innlegget Medlem av Princess Yachtklubb Vestlandet, Kongelig Norsk Båtforbund, Redningsselskapet Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.