Jump to content

Kjenner noen til denne


Suzuki

Recommended Posts

hei allesammen!

nå ser det det endelig ut til at Yamaha`en blir solgt. Skrev kontrakt i går, nå gjenstår det bare å sjekke at det er dekning på sjekken  :drink:

 

MEN - som ledd i pruting ble vi enige om at jeg beholder krybben. Den er av type "ANDERS TORP". Denne selger jeg da separat, regner med at det ikke er for vanskelig å selge en stålkrybbe som er helt fin.

Kjenner noen til denne krybben, evt. har en link til produsent, forhandler eller annet ?

Lurer også på hva denne koster ny, mener det er 7-8000,- men husker ikke hvor jeg så det..

 

 

MVH

Suzuki

No boat needed..

Link to post
Share on other sites

MEN - som ledd i pruting ble vi enige om at jeg beholder krybben. Den er av type "ANDERS TORP". Denne selger jeg da separat, regner med at det ikke er for vanskelig å selge en stålkrybbe som er helt fin.

Kjenner noen til denne krybben, evt. har en link til produsent, forhandler eller annet ?

Lurer også på hva denne koster ny, mener det er 7-8000,- men husker ikke hvor jeg så det..

 Hei Suzuki!

Denne er lett å selge, spesiellt til høsten, når opplagstid nærmer seg!

Kjenner selv ikke til noen stålkrybbe som heter "Anders Torp" - derimot finnes en svensk stålkrybbe for seilbåter som heter "Tyresøkrybban" - mulig det er denne?

 

Har forresten nettop solgt min egen stålkrybbe av typen "OPI" - skedde det samme med meg, da jeg sent i fjor høst solgt min Albin Accent, kjøperen hadde ikke nok penger så jeg beholdt krybben.

 

Tyresøkrybben:

 

OPI-krybben:

 

Større bilder av ovenstående krybbe-bilder finner du på Finn.No under:

http://www.finn.no/finn/finncode

og legg in kode: 3521803

 

Krybben under solgte jeg for 3.500,- (for å få et raskt salg) koster ny i dag 7.000,- hos OPI

 

Bilde

 

Mere Info om opplagsstativ se:

http://www.maritim.no

det er A/S Maritim sin nettbutikk - se under "Opplagsutstyr" - eller på: www.opibaat.com

 

NB: Husk at størrelsen på krybben avgjør prisen. Krybba mi var ca: 3,50 lang og 3,00 bred, mener jeg å huske.

Lykke til! :cool:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Joda, jeg kjenner til Andres Torp.

 

Jeg har krybbe fra han selv. Jeg kjøpte både krybbe og presenningstativ fra han i høst. Han hadde det beste (billigste) tilbudet.

 

Jeg ga 4200 for krybben og 2600 for stativet til 28 fot snekke.

 

Fra brosjyren hans kan jeg skrive av litt info:

 

Anders Torp

Mek. Industrier

Knutstadkrysset v/E-18

Hasle industriområde

Undrumsdal

3178 Våle

Tlf / fax 33 06 30 10

 

 

Dette er altså i Vestfold langs E-18 mellom Horten og Tønsberg

 

Dette er en aldre kar med et eget mekanisk verksted. Tviler på at har har egen hjemmeside.

 

Jeg har en prisliste også. Vet du hva stativet ditt heter ?

 

Kan det være:

Seil og motorbåtkrybbe, Type LK, Kjettingstativ m/ senterdrager, 7000.-

 

Gerhard

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...