weiwei Startet 25.April.2016 Link til dette innlegget Startet 25.April.2016 Jeg sydde et sett med puter til båten vår og skal feste dem til setene ved hjelp av en tpe Q-snap festene, men hvor kjøper jeg slike rimelig? eBay tar for langt tid, så vil helst finne en butikk i Norge. Er interessert i en trykknapp med skrue. Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 25.April.2016 Link til dette innlegget Svart 25.April.2016 Får dette på vanlige båtsjapper. Sitér dette innlegget Link to post
Ms Fortuna Svart 25.April.2016 Link til dette innlegget Svart 25.April.2016 Nå står det jo ikke hvor du bor, men var akkurat selv på jakt etter dette forrige dagen, og du finner det i omtrent alle båtbutikker, clas ohlson. jula og jeg fant de beste hos hjem og hobby, av alle steder. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 25.April.2016 Link til dette innlegget Svart 25.April.2016 Jeg kommer også til å trenge slike nå etterhvert. Hva slags materiale er det i disse knappene? Er det forniklet messing? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Seasu Svart 25.April.2016 Link til dette innlegget Svart 25.April.2016 (redigert) Alle knappene jeg har hatt er forniklet og irrer, har begynt å smøre de opp med vaselin/fett før de settes på, så man kan ta de av igjen etter endt sesong. Pass på å få med monteringssettet i pakken. Mothold + dor-enhet Redigert 25.April.2016 av Seasu (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 25.April.2016 Link til dette innlegget Svart 25.April.2016 Finnes de i rustfritt? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Seasu Svart 25.April.2016 Link til dette innlegget Svart 25.April.2016 http://www.reidarsvendsen.no/diverse-utstyrmateriell/trykknapper-og-maljer.aspx Evt disse Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.