fredsjo Startet 25.April.2016 Del på Facebook Startet 25.April.2016 HeiFinnes det noe brukbart i forbrukersegmentet som er beregnet for maskinpolering? Og begrepsavklaring; voks er ikke polering. Polering fjerner et lite lag av gelcoaten for å få en blankere flate som man legger voks oppå. Vanlig misforståelse :) Har polert mye bil, men poleringsmidlene til bil blir for puslete. Så må ha noe kraftigere saker. Er feks denne noe? http://www.mekk.no/bat/batpleie-vedlikehold-og-kjemi/rengjoring-og-polering/hempel-custom-marine-polish-0-5-l/ Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 25.April.2016 Del på Facebook Svart 25.April.2016 (redigert) Reichhold i Sandefjord har en rubbing som heter norpol R-10. Den selges blant annet hos Maritim. Den er beregnet på gelcoat. https://www.maritim.no/content/mma/products/00/27/2765/gwi1000x1000/21511_auto.jpg Redigert 25.April.2016 av Flid (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Vindøyet Svart 26.April.2016 Del på Facebook Svart 26.April.2016 Jeg kjøpte en helt matt 16 år gammel Bavaria. Etter først en runde med Norpol R-10 rubbing gikk jeg over 2 runder med TC-Nano. Alt med maskin der jeg kom til. Rustfritt ¨ble polert for hånd med Autosol. Båten så ut som om den kom rett ut fra fabrikken. Superblank og hold seg godt gjennom sesongen. I år holdt det med en runde med TC-Nano og maskinpolering. Produktene får du kjøpt hos Maritim. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 26.April.2016 Del på Facebook Svart 26.April.2016 Meguiars one step compound er den jeg liker best. Ble blankt og fint! Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
fredsjo Svart 26.April.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.April.2016 Takker for tips. Jeg skulle egentlig kjøpe Megs sin, men fant den ingen steder.. Så endte med å kjøpe Jotun sin rubbing.. Så får vi se hvordan det går. Får vel heller bestille Megs sin til neste år :) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 26.April.2016 Del på Facebook Svart 26.April.2016 Sist jeg var på en Mekonomen butikk hadde de Meguiars produkter. Verdt å sjekke? Og mener også Bilextra butikker fører det.. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 26.April.2016 Del på Facebook Svart 26.April.2016 Sist jeg var på en Mekonomen butikk hadde de Meguiars produkter. Verdt å sjekke? Og mener også Bilextra butikker fører det.. Bilextra har Meg, både til bil og båt der jeg bor i hvertfall, Trøndelag Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.