Happy 2 Startet 26.April.2016 Del på Facebook Startet 26.April.2016 Er på leit etter tips på hvordan montere dyse å kobber foringa på en 41 a motor,er vel no o ringer å no greier ? Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 26.April.2016 Del på Facebook Svart 26.April.2016 Kobberforinga må presses inn med spesialverktøy, dysa settes bare på plass i kobberhylsa og skrues fast. Sitér dette innlegget Link to post
Happy 2 Svart 26.April.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.April.2016 Ok takker ?Fikk med en stor o ring å en liten,skal de på utsia kobber hylsa? Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 26.April.2016 Del på Facebook Svart 26.April.2016 Ikke for å være stygg med deg, men med så lite peiling på hva dette dreier seg om som du antyder at du har, vil jeg si at dette er noe du bør få andre til å gjøre. Skifte av dyse hylser er krever spesialverktøy og kompetanse. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
bellen Svart 26.April.2016 Del på Facebook Svart 26.April.2016 Du må ha verkstedmanualen på motoren for å montere hylsa, slik at du får dei rette målene på den når den settes inn. Det skal, så vidt eg veit, ikkje noen o-ring på kobberhylsa. Sitér dette innlegget Link to post
Zach Svart 26.April.2016 Del på Facebook Svart 26.April.2016 Og tappe ned kjølevannet Sitér dette innlegget Link to post
Happy 2 Svart 26.April.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.April.2016 Da er hylse å dyse montert?Motor Går fint som f,eneste spesial verktøy var en plast hammer å en skrutrekker?Å jo det skal en liten o ring i bunn på kobber hylsa på utsia,å en under topp ringen? Sitér dette innlegget Link to post
Happy 2 Svart 26.April.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.April.2016 Tømte self motoren for kjøleveske ?? Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 26.April.2016 Del på Facebook Svart 26.April.2016 Flott at du fikset det selv Har bare sett mer uheldige tilfeller, derfor min skepsis. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.