Jump to content

har du problemer med båtplass i Holmestrand??


M/S Bastard

Recommended Posts

Er det flere her som har problem med båtplassen sin i Holmestrand??

 

Først; jeg etterlyste regningen rundt påsketider da jeg syns den var sent ute, fikk til svar at den var rundt hjørne.

 

Forrige uke;

Ringte til den andre personen i styret og fikk til svar at han skulle sjekke opp med den første i styret :rolleyes: Han fikk nummeret mitt, men har ikke hørt noe mere.

 

Har ringt også i dag, prøvde først mobil men den er ikke slått på.

Ringte privat og snakket med kona, hun noterte navn on nummer og jeg fikk beskjed om at jeg skal bli ringt opp.

Har ikke hørt noe enda. Pokker til greier, jeg skal snart sette ut Fia og det ligger en båt på plassen min.

 

Jeg skal purre opp i morgen og skjer det ikke noe da så vet jeg ikke hva jeg gjør!

 

Ideer noen??

Redigert av bastard30000 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Krev meglerhonorar!!!  :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

:lol:

 

Kan jo bruke den på treffet :wink:

 

Fryktelig irriterende dette her da, jaja jeg sjøsetter nå jeg da og finner meg en plass om jeg ikke hører noe.

Jeg har purret denne regningen på 3 hold så jeg har ihvertfall gjort ett forsøk på og betale!

Loggen på mobilen tar jeg vare på.

Link to post
Share on other sites

Du får bare ta og tau den til en eller annen egnet plass du kan surre den fast, gjerne slik at eieren må svømme for å få tak i den  :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

Mnja, eieren av plastsnekka er nok uvitende om dette tenker jeg og ligger der i god tro.

Jeg kan stikke innom før jeg drar på jobb i morra og notere nummer som er klistret i ruta, og ringe selgeren

Link to post
Share on other sites

jeg fikk regningen men hadde et par spørsmål og prøvde å ringe flere gange og sendte mail,,,,intet svar..båtplassen er jo en ting... men nå skal dem jo ha p-avgift for at man skal få brukt denna båten også...er det ikke noen mulighet for å få satt i fra seg bilen uten å bli flådd?? eller må jeg kjøpe p-kort til 400kr mnd??? :puke:

Link to post
Share on other sites

jeg fikk regningen men hadde et par spørsmål og prøvde å ringe flere gange og sendte mail,,,,intet svar..båtplassen er jo en ting... men nå skal dem jo ha p-avgift for at man skal få brukt denna båten også...er det ikke noen mulighet for å få satt i fra seg bilen uten å bli flådd?? eller må jeg kjøpe p-kort til 400kr mnd??? :puke:

<{POST_SNAPBACK}>

Heisann, jeg har fått midlertidig båtplass der du ligger (ikke din plass altså :lol: )

Men i jolle havna som det kalles.

 

Setter ut treffbåten Fia når jeg har fått igjen kalesjen min.

 

 

Men når det gjelder parkering så kan du parkere på hakan i stedet. Må jo ikke ha bilen rett foran båten da. :wink:

Link to post
Share on other sites

:lol: båten min er nok ikke lett flyttbar.... men hakan sier ikke så mye for slike "utenbys" som meg. :confused: men neida,trenger litt mosjon jeg så kan godt gå litt bare jeg vet hvorfra.. :cheers:

<{POST_SNAPBACK}>

Hei. Hvis du står i båten din der den ligger nå, å du ser akterover så er det hakan.

Båthuset (den rød bygningen ved brua) ligger på hakan

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Hvis mulig så lås båten fast med en grov kjetting og en stor hengelås, så må synderen ta kontakt med deg.

 

lagt til, Så kan du sette opp et advarselsskilt om nettopp dette og la kjettingen henge der til skrekk og advarsel, eller du kan jo låne bort båtplassen til en bekjent så vet du iallefall hvem som bruker plassen.

Redigert av Gladiator (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Hvis mulig så lås båten fast med en grov kjetting og en stor hengelås, så må synderen ta kontakt med deg.

 

lagt til, Så kan du sette opp et advarselsskilt om nettopp dette og la kjettingen henge der til skrekk og advarsel, eller du kan jo låne bort båtplassen til en bekjent så vet du iallefall hvem som bruker plassen.

<{POST_SNAPBACK}>

Problemet er at synderen har fått plassen av Holmestrand båthavner :rolleyes: selv om den er min.

Men de skal ordne opp da har jeg fått beskjed om

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...