M/S Bastard Startet 1.Juni.2005 Del på Facebook Startet 1.Juni.2005 (redigert) Er det flere her som har problem med båtplassen sin i Holmestrand?? Først; jeg etterlyste regningen rundt påsketider da jeg syns den var sent ute, fikk til svar at den var rundt hjørne. Forrige uke; Ringte til den andre personen i styret og fikk til svar at han skulle sjekke opp med den første i styret Han fikk nummeret mitt, men har ikke hørt noe mere. Har ringt også i dag, prøvde først mobil men den er ikke slått på. Ringte privat og snakket med kona, hun noterte navn on nummer og jeg fikk beskjed om at jeg skal bli ringt opp. Har ikke hørt noe enda. Pokker til greier, jeg skal snart sette ut Fia og det ligger en båt på plassen min. Jeg skal purre opp i morgen og skjer det ikke noe da så vet jeg ikke hva jeg gjør! Ideer noen?? Redigert 1.Juni.2005 av bastard30000 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet2 Svart 1.Juni.2005 Del på Facebook Svart 1.Juni.2005 Pokker til greier, jeg skal snart sette ut Fia og det ligger en båt på plassen min. Sikker på at den fortsatt er din??? tj Sitér dette innlegget Link to post
Sonata 7 Svart 1.Juni.2005 Del på Facebook Svart 1.Juni.2005 Har en formening om at det er en del giddalause og særestyremedlemmer i båtforeningene rundt om kring, jeg merker det ivertfall dånn her i sætre Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 1.Juni.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juni.2005 Pokker til greier, jeg skal snart sette ut Fia og det ligger en båt på plassen min. Sikker på at den fortsatt er din??? tj <{POST_SNAPBACK}> Ja, jeg har ikke fått beskjed om noe annet ihvertfall. Den båten som ligger der nå er en Comet snekke som er til salgs, om noen skulle kjenne seg igjen. Sitér dette innlegget Link to post
klikk Svart 1.Juni.2005 Del på Facebook Svart 1.Juni.2005 Ja, jeg har ikke fått beskjed om noe annet ihvertfall. Den båten som ligger der nå er en Comet snekke som er til salgs, om noen skulle kjenne seg igjen. <{POST_SNAPBACK}> Krev meglerhonorar!!! Sitér dette innlegget Link to post
Fjordrafting Svart 1.Juni.2005 Del på Facebook Svart 1.Juni.2005 Du får bare ta og tau den til en eller annen egnet plass du kan surre den fast, gjerne slik at eieren må svømme for å få tak i den Sitér dette innlegget Har nå to yamaha F350 i drift på samme båt Link to post
M/S Bastard Svart 1.Juni.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juni.2005 Krev meglerhonorar!!! <{POST_SNAPBACK}> Kan jo bruke den på treffet Fryktelig irriterende dette her da, jaja jeg sjøsetter nå jeg da og finner meg en plass om jeg ikke hører noe. Jeg har purret denne regningen på 3 hold så jeg har ihvertfall gjort ett forsøk på og betale! Loggen på mobilen tar jeg vare på. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 1.Juni.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juni.2005 Du får bare ta og tau den til en eller annen egnet plass du kan surre den fast, gjerne slik at eieren må svømme for å få tak i den <{POST_SNAPBACK}> Mnja, eieren av plastsnekka er nok uvitende om dette tenker jeg og ligger der i god tro. Jeg kan stikke innom før jeg drar på jobb i morra og notere nummer som er klistret i ruta, og ringe selgeren Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 1.Juni.2005 Del på Facebook Svart 1.Juni.2005 Du får bare ta og tau den til en eller annen egnet plass du kan surre den fast, gjerne slik at eieren må svømme for å få tak i denI verste fall er det ikke denne båteierens feil. Han kan være anvist dit fra styret og ha handlet i god tro. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 2.Juni.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2005 Båtplassen min har noen andre fått men jeg får den tilbake, evt en annen plass på samme brygge. (Weidemannsgate) De hadde ikke noe på flytebryggene i Krana, der var det fullt. Har fått midlertidig plass i jollehavna til Fia Sitér dette innlegget Link to post
Ternen32 Svart 2.Juni.2005 Del på Facebook Svart 2.Juni.2005 Skulle ikke være denne vel.. Comet Sitér dette innlegget Eier av 1978 Furuholmen 32 Fly. Ternen sin Blogg: http://ternen.rashani.no/#home Link to post
M/S Bastard Svart 2.Juni.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2005 Skulle ikke være denne vel.. Comet <{POST_SNAPBACK}> Nei denne ligger noen meter bortenfor. Sitér dette innlegget Link to post
bolla Svart 3.Juni.2005 Del på Facebook Svart 3.Juni.2005 jeg fikk regningen men hadde et par spørsmål og prøvde å ringe flere gange og sendte mail,,,,intet svar..båtplassen er jo en ting... men nå skal dem jo ha p-avgift for at man skal få brukt denna båten også...er det ikke noen mulighet for å få satt i fra seg bilen uten å bli flådd?? eller må jeg kjøpe p-kort til 400kr mnd??? Sitér dette innlegget Link to post
Ternen32 Svart 3.Juni.2005 Del på Facebook Svart 3.Juni.2005 Huff, blir dyrt da ja.. Til sammeligning, på gvarv er det fri parkering og 650 kroner i årt for plassen.. : Sitér dette innlegget Eier av 1978 Furuholmen 32 Fly. Ternen sin Blogg: http://ternen.rashani.no/#home Link to post
M/S Bastard Svart 3.Juni.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juni.2005 jeg fikk regningen men hadde et par spørsmål og prøvde å ringe flere gange og sendte mail,,,,intet svar..båtplassen er jo en ting... men nå skal dem jo ha p-avgift for at man skal få brukt denna båten også...er det ikke noen mulighet for å få satt i fra seg bilen uten å bli flådd?? eller må jeg kjøpe p-kort til 400kr mnd??? <{POST_SNAPBACK}> Heisann, jeg har fått midlertidig båtplass der du ligger (ikke din plass altså ) Men i jolle havna som det kalles. Setter ut treffbåten Fia når jeg har fått igjen kalesjen min. Men når det gjelder parkering så kan du parkere på hakan i stedet. Må jo ikke ha bilen rett foran båten da. Sitér dette innlegget Link to post
bolla Svart 3.Juni.2005 Del på Facebook Svart 3.Juni.2005 båten min er nok ikke lett flyttbar.... men hakan sier ikke så mye for slike "utenbys" som meg. men neida,trenger litt mosjon jeg så kan godt gå litt bare jeg vet hvorfra.. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 4.Juni.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juni.2005 båten min er nok ikke lett flyttbar.... men hakan sier ikke så mye for slike "utenbys" som meg. men neida,trenger litt mosjon jeg så kan godt gå litt bare jeg vet hvorfra.. <{POST_SNAPBACK}> Hei. Hvis du står i båten din der den ligger nå, å du ser akterover så er det hakan. Båthuset (den rød bygningen ved brua) ligger på hakan Sitér dette innlegget Link to post
bolla Svart 4.Juni.2005 Del på Facebook Svart 4.Juni.2005 takker for den.. greit m litt lokal kunnskap. da sees vi nok snart.. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 26.Juli.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juli.2005 Har fått tilbake den gamle plassen min, så i dag skal Fia på plass der. Greit og få gjort det mens han som fikk plassen min er på ferie, men jeg håper for hans del at han har fått ny plass. Okkesom er det ikke mitt problem Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 29.Juli.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juli.2005 Det var som svarte, nå er jaggu plassen min okkupert igjen! Har selvfølgelig klaget , og regningen er betalt. Skal ned og sjekke i morra! Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 29.Juli.2005 Del på Facebook Svart 29.Juli.2005 Det var som svarte, nå er jaggu plassen min okkupert igjen! <{POST_SNAPBACK}> På tide å få Fia på plass tydeligvis.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
M/S Bastard Svart 29.Juli.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juli.2005 På tide å få Fia på plass tydeligvis.... <{POST_SNAPBACK}> Jepp, det er sikkert! Men jeg syns alikevel det er for mye rot med denne plassen! De visste ikke engang hvem som eier båten som ligger der, enda jeg har påpekt dette for leeeenge siden. Men det ordner seg nok etterhvert Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 29.Juli.2005 Del på Facebook Svart 29.Juli.2005 (redigert) Hvis mulig så lås båten fast med en grov kjetting og en stor hengelås, så må synderen ta kontakt med deg. lagt til, Så kan du sette opp et advarselsskilt om nettopp dette og la kjettingen henge der til skrekk og advarsel, eller du kan jo låne bort båtplassen til en bekjent så vet du iallefall hvem som bruker plassen. Redigert 29.Juli.2005 av Gladiator (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 30.Juli.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juli.2005 Hvis mulig så lås båten fast med en grov kjetting og en stor hengelås, så må synderen ta kontakt med deg. lagt til, Så kan du sette opp et advarselsskilt om nettopp dette og la kjettingen henge der til skrekk og advarsel, eller du kan jo låne bort båtplassen til en bekjent så vet du iallefall hvem som bruker plassen. <{POST_SNAPBACK}> Problemet er at synderen har fått plassen av Holmestrand båthavner selv om den er min. Men de skal ordne opp da har jeg fått beskjed om Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.