is_620 Startet 27.April.2016 Link til dette innlegget Startet 27.April.2016 Trenger noen deler som er vesentlig billigere i USA. Har en god venn som skal over i forretninger om noen få uker. De bruker kun store kjente hoteller, og det hadde vært snedig om han kunne tatt det med seg hjem. Går som håndbagasje. Er det noen som har erfaringer med dette. Jeg har handlet en god del fra den aktuelle butikken tidligere, men har da brukt JetCarrier. Sitér dette innlegget Link to post
176-671 Svart 27.April.2016 Link til dette innlegget Svart 27.April.2016 Jeg har ikke hatt problemer med dette i de 10 årene jeg har holdt på slik. De store hotellkjedene har orden på sakene. I enkelte storbyer har jeg opplevd at de belaster et par dollar pr. pakke de mottar for deg, men i all hovedsak har det vært gratis. Og aldri har jeg opplevd at noe uar blitt borte, verken smått eller stort. Sitér dette innlegget Any ship can be a minesweeper. Once. Husk lytteplikten på kanal 16 og å holde god avstand til båt som viser "signalflagg A" ! Link to post
Kallethekid Svart 28.April.2016 Link til dette innlegget Svart 28.April.2016 Det lar seg gjøre. Husk bare på verdigrenser for innførsel hvis vennen din blir stoppet i tollen. Sitér dette innlegget Link to post
Otto R Svart 28.April.2016 Link til dette innlegget Svart 28.April.2016 Jeg mottok pakke på vårt hotel i New York. Det gikk greit, eneste bekymring var om pakke kom tidsnok til hotellet, da vi bodde der i kun 6 dager. Sitér dette innlegget Link to post
LeviCorsair Svart 28.April.2016 Link til dette innlegget Svart 28.April.2016 Jeg har også god erfaring med det - ikke med båt-deler, men andre ting. Men er kanskje lurt å bestille i navnet på den som skal bo på hotellet. ...er alltid på jakt etter gode kjøp... nettbutikken du bruker er det noe du kan anbefale ? Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/topic/121361-prosjekt-levi-corsair-27-fra-1967/ http://www.leviboats.com/EN/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.