Carlin Startet 27.April.2016 Del på Facebook Startet 27.April.2016 Hei.Min far har en 5 HK Honda 1999 mod, som desverre propellen (vulkaniseringen) er gåen på.Er prøvd reparert men uten hell.Lurer på om noen her vet om det er andre merker som bruker tilsvarende propell. (Tenker da på å få tak i en brukt en) Da dette er en gammel motor som ikke så ofte er i bruk.Tips om hvor de selger nye til en billig peng mottas også med takk.Har desverre ikke annen info enn motor str og årsmodell, og at det er en 3 bladet propell. Sitér dette innlegget Link to post
Carlin Svart 2.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mai.2016 Ingen? Sitér dette innlegget Link to post
Diesel248 Svart 4.Mai.2016 Del på Facebook Svart 4.Mai.2016 Hei, Det står sikkert diameter og stigning på propellen ein plass. Du kan måle propellaksling diameter, og telle splines for å finne ut om du kan nytte andre propella. Enklaste er om du får låne ein å prøve. ? Sitér dette innlegget Norsk motorhistorie --> Still going strong Link to post
Korsfjord Svart 9.Mai.2016 Del på Facebook Svart 9.Mai.2016 Hei. Jeg har faktisk en propell til Honda 5 hk liggende. Tror det er standardpropellen. Den er nesten som ny, trolig har den ikke vært brukt mye. Send meg en melding om du er interessert. Pris blir vi sikkert enige om. Sitér dette innlegget Link to post
Carlin Svart 9.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mai.2016 Så flott! Har sendt deg en mld nå. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.