Tor-Robert98 Startet 28.April.2016 Link til dette innlegget Startet 28.April.2016 Hei! har skaffet meg en Sabb 8hk Type-H. har byttet oljefilter og dieselfilter, men da jeg skulle lufte diesel systemet fant jeg ut at diesel pumpen ikke sugde diesel. derfor lurer jeg på om noen som har demontering og monterings manual for og sette i ny pumpe i sabben? er det noe spesielt jeg må vite før jeg demonterer og monterer? takker for svar :D Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 28.April.2016 Link til dette innlegget Svart 28.April.2016 Dieselpumpa suger ikke, den krever at tanken ligger høyere enn pumpa slik at dieselen renner av seg sjøl. Alternativt må motoren være utstyrt med fødepumpe. Får du ikke luftet så kan du trykksette tanken ved å blåse nedi den. Lettere å lufte når tanken er full eller nesten tom.. Sitér dette innlegget Link to post
Hokky Svart 29.April.2016 Link til dette innlegget Svart 29.April.2016 Det er litt arbeid å få ut all luften. Du må lufte deg frammover rør for rør på en måte. Sitér dette innlegget Min Fjord 21 Olympic Link to post
Tor-Robert98 Svart 29.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.April.2016 det som er problemet er at når jeg løfter tanken over motor så renner det diesel ut av høytrykks røret som er oppe med dysen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.