kointa Startet 28.April.2016 Del på Facebook Startet 28.April.2016 har googlet, og Googlet men finner bare et firma i USA som ikke sender til Europa- ellers er det kun sider med tegninger og hvordan man lager de selv. Noe tips ? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 28.April.2016 Del på Facebook Svart 28.April.2016 Jeg tenker at en slik må være tilpasset den enkelte båttype/modell eller evt. ha justerbare ben. Tar jeg feil? Sitér dette innlegget Link to post
kointa Svart 28.April.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.April.2016 http://www.whitewatermarineinc.com/misc.html den må sikkert tilpasses en del Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 28.April.2016 Del på Facebook Svart 28.April.2016 Det er jo en svært enkel konstruksjon og jeg tenker at det må være mest praktisk å lage en skisse og få et sveiseverksted/mekanisk verksted som driver med syrefast til å lage dem (jeg antar du vil ha en på hver side). Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 28.April.2016 Del på Facebook Svart 28.April.2016 Det er et foretak i Kungshamn (andre siden av Smögen), BIKAB (www.bikab.nu/kontakta), som er flinke til den slags. De har sveiset opp det meste av det som er av rustfrie rør på Hulda. Jeg vil anta at nå har de høysesong, slik at det er vanskelig å få utført noe akkurat nå. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.