Jump to content

Bytte interiør Bella Falcon 26

Nils Eivind

Recommended Posts

Hei

Spørsmål 1:

Har nettopp kjøpt en Bella Falcon 26 fra 2003 og tenkte jeg skulle trekke om alle puter/benker siden de er både slitt og nedsunket.

Har løsnet alt jeg finner av skruer på benkene, men benkene sitter allikevel dønn fast.

Ser nesten ut som om de limt eller lignende når man løfter opp og kikker under de.

Noen som har noen ide om hvordan man får de løs, er det noen dirty triks her som jeg ikke ser?

Spørsmål 2: Noen som ser av bildet hvilken modell av Wallas Kokeapparat det er jeg har?

Det vi ikke tenne og jeg ser det er mange gode tråder her inne med løsninger på ulike apparater :)

https://baatplassen.no/bildearkiv/50/50704/20160430_151212.jpg

Takk for hjelpen

Nils Eivind

Hei

Spørsmål 1:

Har nettopp kjøpt en Bella Falcon 26 fra 2003 og tenkte jeg skulle trekke om alle puter/benker siden de er både slitt og nedsunket.

Har løsnet alt jeg finner av skruer på benkene, men benkene sitter allikevel dønn fast.

Ser nesten ut som om de limt eller lignende når man løfter opp og kikker under de.

Noen som har noen ide om hvordan man får de løs, er det noen dirty triks her som jeg ikke ser?

Spørsmål 2: Noen som ser av bildet hvilken modell av Wallas Kokeapparat det er jeg har?

Det vi ikke tenne og jeg ser det er mange gode tråder her inne med løsninger på ulike apparater :)

https://baatplassen.no/bildearkiv/50/50704/20160430_151212.jpg

Takk for hjelpen

Nils Eivind

Oppdatering på benkene: De er i tillegg lim fast med et ekstremt sterkt lim. Måtte sage løs limet ved å bende benkene opp.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...