GKN Startet 2.Juni.2005 Del på Facebook Startet 2.Juni.2005 Lurer på hvor på Østlands (Oslo/ Vestfold) området man kan få kjøpt Fender sokker til Kule fendere. Diameteren på kulene er 450 mm. Hvis man ikke har sokker så er det gnisse lyder og det ønsker jeg ikke å høre på i sommer. Tips mottas med takk Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 2.Juni.2005 Del på Facebook Svart 2.Juni.2005 (redigert) Hei. Kjøpte selv trekk til pølsefendere, ca. 50cm lange, diameter ca. 20cm hos Biltema. Disse gikk like godt på kulefenderne mine på ca 35cm. Tror det var en av mellomstørrelsene av trekk jeg kjøpte. De er svært elastiske og av riktig god kvalitet. de finnes også i hvit farge. Lars H. Redigert 2.Juni.2005 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Whistler Svart 2.Juni.2005 Del på Facebook Svart 2.Juni.2005 (redigert) Det kan du lage selv av en gammel (eller ny for den del) collegegenser/sweatshirt. Ermene blir fendersokker for vanlige fendere. "Bolen" eller kroppen skulle passe til en kulefender. Redigert 2.Juni.2005 av Whistler (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Suzuki Svart 2.Juni.2005 Del på Facebook Svart 2.Juni.2005 "Bolen" eller kroppen skulle passe til en kulefender. <{POST_SNAPBACK}> Bra det ikke bare er meg som har perfekt kroppsfasong for øl-drikking.... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Careka Svart 2.Juni.2005 Del på Facebook Svart 2.Juni.2005 (redigert) Bra det ikke bare er meg som har perfekt kroppsfasong for øl-drikking.... Suzuki <{POST_SNAPBACK}> Pass deg Suzuki, eller så får du nytt navn: "kulefenderen" Redigert 2.Juni.2005 av careka (see edit history) Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
`MINA' Svart 2.Juni.2005 Del på Facebook Svart 2.Juni.2005 Vi "ofret" et flisteppe ( mørkeblått til kr 40.- ) som ble sydd om til strømper til fenderene. Kulefenderene har vi ikke laget til enda, men det kommer. Lett å holde rent, og tåler mye. Blir heller ikke gnisse lyder av dette. Sitér dette innlegget Mvh `MINA` Link to post
Bitteliten Svart 2.Juni.2005 Del på Facebook Svart 2.Juni.2005 Lurer på hvor på Østlands (Oslo/ Vestfold) området man kan få kjøpt Fender sokker til Kule fendere.Dockside Marine på Vallø skaffet meg en kulefender med trekk. Lurer på om jeg ikke så at de hadde en ekstra i butikken her om dagen også. se www.docksidemarine.no for kontaktinfo Sitér dette innlegget Link to post
Lotus Svart 2.Juni.2005 Del på Facebook Svart 2.Juni.2005 Lurer på hvor på Østlands (Oslo/ Vestfold) området man kan få kjøpt Fender sokker til Kule fendere.Synes ikke du skal dekke til dine kule fendere med sokker. Da kan jo ingen se hvor kule de er. Jeg hadde en gang 2 fendere. De var bare råkule. Artig mønster og stilig farge. Ikke talom at de skulle få en sokk tredd nedover seg. Lotus Gult er kult! Sitér dette innlegget Link to post
Das_Boot Svart 3.Juni.2005 Del på Facebook Svart 3.Juni.2005 Synes ikke du skal dekke til dine kule fendere med sokker. Da kan jo ingen se hvor kule de er. Jeg hadde en gang 2 fendere. De var bare råkule. Artig mønster og stilig farge. Ikke talom at de skulle få en sokk tredd nedover seg. Lotus Gult er kult! <{POST_SNAPBACK}> Dette er jeg HELT enig i ! La de kule fenderene forbli kule Sitér dette innlegget Link to post
Havgaper Svart 3.Juni.2005 Del på Facebook Svart 3.Juni.2005 Enig i at kule fendere skal forbli kule. Det er selfølgelig ikke å komme bort fra at nabobåten gjerne unngår å få svarte striper på siden av litt for møkkete fendere. De er ikke lette å holde rene. Kanskje ikke strømpen er så dum likevel ? Sitér dette innlegget Link to post
GKN Svart 4.Juni.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juni.2005 (redigert) Har nå gjort som Lars H. tipset om over og skal tre de over i morgen å gjøre en prøve. Min erfaring er at Fendere uten fender sokker gir både gnissing og skitt på skuta. Redigert 4.Juni.2005 av GKN (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.