HansT Startet 3.Mai.2016 Link til dette innlegget Startet 3.Mai.2016 Hei. Jeg lurer på om det er noen som vet hvor jeg kan få klipt til ett par plater i 1.5 mm syrefast i Grenland for en billig penge? Har plater selv trenger bare å få klipt de til uten at de vrir seg og blir skeive. Mvh HansT Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 3.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2016 Rsp på Vold fikser dette Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
godthaab- Svart 3.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2016 Skien rustfri fikser det :) Sitér dette innlegget Prosjekt: Godthaab Link to post
nomen Svart 3.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2016 Om rsp er litt kryptisk, så står det for Rustfri spesial produksjon. Hadde det litt travelt når jeg svarte tidligere idag ☺ Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
HansT Svart 3.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2016 Hei. Takk for svar, dette fikset seg hos en kompis av en kompis som hadde slik saks til å klippe de. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.