Styvehavn Startet 3.Mai.2016 Del på Facebook Startet 3.Mai.2016 Høytrykkspyleren fjernet massen som lå mellom baugen og stevnjernet på min Rana 630 ht. Er det et problem at det nå er en glipe på ca 3mm? Jeg er redd det blir mye punktlast på skruene hvis jeg skulle treffe noe. Hva bør jeg evt fylle i mellomrommet. Båten skal ut på torsdag Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 3.Mai.2016 Del på Facebook Svart 3.Mai.2016 Du kan jo fylle I litt Sikaflex/Tek7. Ellers så gjør det egenlig ikke så mye om du lar det være heller. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Styvehavn Svart 3.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mai.2016 Takk for svar. Jeg har noe epoxysparkel til overs etter å ha tettet en gjennomføring. Vil det være en dårlig ide å bruke resten her? Jeg tenker at det jo blir hardt, og vil fordele trykket fra skruene ved et "treff". Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 3.Mai.2016 Del på Facebook Svart 3.Mai.2016 Går sikkert greit det også. Men en fleksibel masse vil sikkert vare lenger. Stevnjernet er uansett ingen støtfanger, men kun beskyttelse mot at baugen skrapes opp... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Riddar4 Svart 4.Mai.2016 Del på Facebook Svart 4.Mai.2016 Viss du ikke fyller tomrommet, vil det helt sikkert fylles opp når du kommer på sjøen. Det er fantastisk hvordan det gror i sjøen allerede. Dro opp noen tauender på brygga, og de var godt grodde etter noen uker i sjøen. Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 4.Mai.2016 Del på Facebook Svart 4.Mai.2016 Tec7. Gjør litt rent først ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.