Larsjo Startet 5.Mai.2016 Link til dette innlegget Startet 5.Mai.2016 Hei. Har kjøpt bruktbåt med en Mercedes OM636. Disse har har forskjellige dieselpumper avhenging av årgang. Tror min er en 34hk utgave type 917 VI-E. Problemet mitt er at jeg ikke har noe som helst dokumentasjon om hvordan man sjekker oljenivå, eller fyller olje på denne. Et par av mutterene på siden av pumpa har en slags trådsikring. Redd for å skru opp disse uten å vite hva dette er. Funnet et bilde tilsvarende min pumpe på nett. Er det noen som er har erfaring eller dokumentasjon rundt dette? Det jeg har skrevet på bildet er bare noen av mine antagelser, og sikkert ikke riktig. På forhånd takk. Sitér dette innlegget Link to post
Rune Totland Svart 5.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2016 Sjekk dokumentarkivet her inne. Der ligger manualen både på tysk og engelsk. Ligger under motor-mercedes Sitér dette innlegget Link to post
Rune Totland Svart 5.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2016 (redigert) .. Redigert 5.Mai.2016 av Rune Totland (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.