T_A_J Startet 5.Mai.2016 Del på Facebook Startet 5.Mai.2016 Heisann! Noen som har noen tips til hvilket firma å bruke når jeg skal bestille ny kalesje til båten? (Skibsplast 600vs outboard) Hva er sånn ca normal leveringstid på slik? Og hvilke pris er det å forvente sånn ca ish? Tips mottas med takk Sitér dette innlegget Link to post
Vantro Svart 5.Mai.2016 Del på Facebook Svart 5.Mai.2016 Har du malnr på kalesjen (liten lapp med nr på kalesjen din en el annen plass)? I så fall kan jeg anbefale hansen protection. Har selv kjøpt ny derfra og er storfornøyd. Må nok betale litt men kvalitet koster gjerne. Jeg bestilte på sensommeren i fjor og det gikk 8-9 uker så var den i posten (selvfølgelig høysesong med leveringstid...). Uansett valg. Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
Kim Espen Svart 5.Mai.2016 Del på Facebook Svart 5.Mai.2016 Hei du! jeg fikk laget kalesje til min båt i sent i 2014, da brukte jeg D design i brumunddal. jeg er veldig fornøyd med den jobben som ble gjort. Hun som sydde kom hjem til meg for å ta mål for å få 100% passform. det ga meg mulighet til å gjøre endringer som å øke takhøyden,plassere vinduer der jeg ville samt at jeg fikk laget en 2-delt kalesje.. min kalesje kom på 11200,- (jeg hadde da kalesjestoff selv..) se gjerne i min prosjekt tråd for noen bilder. https://baatplassen.no/i/topic/114039-andy-20-min-f%C3%B8rste-b%C3%A5t/ Sitér dette innlegget Link to post
Stjernen ! Svart 5.Mai.2016 Del på Facebook Svart 5.Mai.2016 Finner 2 maler til 600vs. Du kan ringe eller sende mail og høre. http://www.hansenprotection.no/baatkalesjer/index.html Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 6.Mai.2016 Del på Facebook Svart 6.Mai.2016 Send Mail til skibsplast. De har en del kalesjer på lager og skaffer muligens om de ikke har. Jeg kjøpte selv av dem.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
T_A_J Svart 9.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mai.2016 Skibsplast hadde på lager så da er det bare å vente i spenning til den nye kommer :) Takker for svar:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.