Dag sviggum Startet 5.Mai.2016 Del på Facebook Startet 5.Mai.2016 Driver å pusser opp en Enes 25 1982 mod, og trenger fargekodene på gelcoat,er det noen der ute som vet,lite info å finne om båten på nett. Sitér dette innlegget Link to post
bjorn.bjerke@online.no Svart 11.November.2021 Del på Facebook Svart 11.November.2021 Hei, fant du ut av fargekoden på Enes'n din? Sitér dette innlegget Link to post
Martine29 Svart 11.November.2021 Del på Facebook Svart 11.November.2021 Hei ei stund siden ts var her inne. Jeg hadde en enes 25 for noen år siden. Mener å huske at jeg med hell benyttet shipolin med farge Norma Cream på skroget. Savner denne båten, stod en vp md21b i den... Sitér dette innlegget Link to post
bjorn.bjerke@online.no Svart 12.November.2021 Del på Facebook Svart 12.November.2021 Takk for info. Finner Norma Cream i Jotun sitt sortiment. Kontakter dem. Og ja, Enes 25 er den perfekte båten for fisketurer og lignende. Min har en Status Marine (Peuguot) men gjør litt lite fart (8 maks 8 knop) men pytt jeg har det sjeldent travelt når jeg er på havet :-). Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.