timon90 Startet 5.Mai.2016 Del på Facebook Startet 5.Mai.2016 Mårnings! Dro på meg ei Sandvik 25 snekke, som det delvis er montert en Franskmann nedi...dvs..det står ikke VP på den, men det er den samme som MD21, bare med litt annen utforming på kjølere osv. (etter nærmere sjekk, viser det seg at det står XD2S på toppen, noe som kan tyde på at det faktisk er en 2.3liter som egentlig skal ha turbo(denne har ikke det), samt at det sitter ei ganske stor(10mm) bosch pumpe på den, noe som kan stemme ved et turbo oppsett) Problemet er av girkassa er tatt ut og ligger løst, og da viser det seg at det mangler et lokk som antagelig skal holde en simmerring mot utgående aksel. Etter litt research, ser det ut som ei ZF kasse, men klarer ikke idenstifisere hvilken type, da eneste som står på den er et lite skilt med utveksling(2.71:1). Det står heller ikke ZF på den, men det er den jeg finner som ligner mest.. Den har uttak for kjøling. Skal se om jeg får tatt bilde av den i morgen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.