larsen2000 Startet 5.Mai.2016 Del på Facebook Startet 5.Mai.2016 Har forstått det slik at det er forbudt å telte på Skauer'n nå. Er det lov på Kråkholmen, eller har noen tips til andre fine teltplasser hvor det ikke går ferge til? Helst med toalettmulighet. Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 6.Mai.2016 Del på Facebook Svart 6.Mai.2016 (redigert) Kråka kan du helt sikkert telte. Barna overnattet i telt der i fjor. Der er det jo en utedo også. Ev er det mulig på Langåra (middagsbukta) og er der er det vel do ved butikken, eller husker jeg feil? KK Redigert 6.Mai.2016 av KongKing (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ToreSB Svart 6.Mai.2016 Del på Facebook Svart 6.Mai.2016 (redigert) Appen som heter småbåtguiden gir deg oversikt ovet blant annet hvor det er vernede områder, og der kan du vel ikke telte. Oslo havn står bak appen. Redigert 6.Mai.2016 av ToreSB (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 6.Mai.2016 Del på Facebook Svart 6.Mai.2016 Ommen ved Fjellstrand er en av mine absolutte favoritter. Men vanskelig å legge til med stor båt. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Goodspeed Svart 7.Mai.2016 Del på Facebook Svart 7.Mai.2016 Jeg har overnattet (ibåten) ved Skogerholmen (Skauern) flere ganger og da har det vært teltet hver gang. Virker også nesten som at det er lagt til rette for telt på "toppen". Det er heller ikke noe skilt om at det ikke er lov som jeg har lagt merke til. Mulig det bare har vært folk som tar seg til rette dersom dette skulle være ulovlig, men da burde det i så fall vært tydeligere skiltet. Sitér dette innlegget Goodspeed GH10, Draco 21DC, Ryds 600 GTS, Askeladden Beetle 645, Mørejet 30 m/ KAD43, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370 #2 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.