mohega Startet 6.Mai.2016 Del på Facebook Startet 6.Mai.2016 hva er dette? den andre er vel gløderele? Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 6.Mai.2016 Del på Facebook Svart 6.Mai.2016 (redigert) Det er releet til glødingen, den til venstre Den sikk-sakk blekket/S formede greia er en PTC motstand Redigert 6.Mai.2016 av Windy37GM (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
mohega Svart 6.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mai.2016 hva er den til høyre? vet du? Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 6.Mai.2016 Del på Facebook Svart 6.Mai.2016 det ser veldig ut som startrele, men jeg er ikke sikker. Løsne den gulgrønne og se om starteren drar til uten den på? Ikke start, men bare sjekke om den rapper til? Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.