simtech Startet 7.Mai.2016 Del på Facebook Startet 7.Mai.2016 (redigert) Heisann! Jeg kommer stadig nærmere en avgjørelse for hvilken båt jeg skal gå for, og lagt inn bud på en Ibiza 20 fot med Jonhson 175 hk V6 Oceanrunner. Prisen virker ok, og jeg tror selv jeg får mye båt for pengene. Har forsåvidt sagt jeg skal ha den.. hehe Leser noe negativt om motoren.. Gammel, høyt forbruk, og noen mener at dette bør man holde seg LANGT unna. Men hjelpes da. Dette er da en motor som vil fungere helt kurrant så lenge jeg gir den nok pleie? Eller? Forbruket er jo ikke stort og gjøre med annet enn og være litt roligere på gassen... Noen tips. Er dette helt krise? Noe annet jeg bør tenke på? :) Redigert 7.Mai.2016 av simtech (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 7.Mai.2016 Del på Facebook Svart 7.Mai.2016 I min verden er dette problemmotorer som kan gi mye bry. Er vel blant annet en optisk sensor dom er kjent for å ta kvelden. Sitér dette innlegget Link to post
offpist Svart 7.Mai.2016 Del på Facebook Svart 7.Mai.2016 Jeg hadde Ibiza 20 Touring for noen år siden, med 200 HK Evinrude. Men de er vel bare CE godkjent for 150HK? Kanskje var det forskjell på årsmodellene. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 7.Mai.2016 Del på Facebook Svart 7.Mai.2016 Hadde en slik båt og motor fra 1995 til 1998, og det vekker bare gode minner, men begynner å bli en stund siden og hadde vel i dag ikke kjøpt en 20 år gammel motor uavhengig av merke. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
glalaks Svart 8.Mai.2016 Del på Facebook Svart 8.Mai.2016 Har hatt 150 oceanrunner v6 fikk dessverre brukt den bare et par turer før båten havarerte(ikke motoren) og opplevde den som sprek og fin, med fin lyd(om man liker totakts v6 lyd) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.