Whiskey Startet 7.Mai.2016 Del på Facebook Startet 7.Mai.2016 Har en liten lekkasje som trolig kommer fra en plugget tilkobling i bånn av en dieseltank. Det er vanskelig å få ut tanken, og kommer ikke til fra utsiden uten å sage hull i et vanntett skott. men kommer til innenfra gjennom mannhullet. Er det noen god måte å få tettet dette innenfra, eller er det bare å brette opp ermene og bruke ferien på dette? Slik ser det ut: Sitér dette innlegget Baltic-pappa Link to post
Whiskey Svart 7.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mai.2016 Noen som har erfaring med noe slikt epoxybasert lurium: http://www.itwconsumer.com/versachem-products/product.cfm?id=Heavy-Duty%20Fuel%20Tank%20Repair%20Kit-150 Eller https://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B001C69CLE/ref=pd_aw_sim_sbs_263_1?ie=UTF8&dpID=51%2B%2BPJQN2ML&dpSrc=sims&preST=_AC_UL100_SR100%2C100_&refRID=BG370QC7JMC3HGTQMZ9Z https://www.amazon.co.uk/Weld-Plastic-Diesel-Petrol-Repair/dp/B00ECYTSU8 Eller er det bare humbug? Sitér dette innlegget Baltic-pappa Link to post
bayliners Svart 8.Mai.2016 Del på Facebook Svart 8.Mai.2016 (redigert) Hvorfor ikke bruke en skrog gjennomføring av rustfritt stål eller messing med pakninger, mutter og sikafleks ved å lage ett større hull. hvis slanger ikke passer etterpå kjøper du bare en overgang å setter på. Jeg ville stolt mye mer på det enn å smøre på noe lurium. Enten så kan du tette helt igjenn med plate på innsiden og utsiden. for deretter å bruke en skrog gjennomføring ved siden av Redigert 8.Mai.2016 av bayliners (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Whiskey Svart 8.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mai.2016 Hvorfor ikke bruke en skrog gjennomføring av rustfritt stål eller messing med pakninger, mutter og sikafleks ved å lage ett større hull. hvis slanger ikke passer etterpå kjøper du bare en overgang å setter på. Jeg ville stolt mye mer på det enn å smøre på noe lurium. Enten så kan du tette helt igjenn med plate på innsiden og utsiden. for deretter å bruke en skrog gjennomføring ved siden av Fordi jeg ikke kommer til fra utsiden uten mye mikk og fordi den gjennomføringen kun er plugget, altså ønsker jeg det skal være tett. Men du har et poeng. Egentlig merkelig det ikke er tettet med noe mothold på innsiden. Det er heller ikke luftingen som sitter lenger opp. Da hadde det kanskje vært tett. Sitér dette innlegget Baltic-pappa Link to post
bayliners Svart 8.Mai.2016 Del på Facebook Svart 8.Mai.2016 på utsiden kan du skjære hull i skottet, å sette inn en innspeksjonsluke i eks. plast Sitér dette innlegget Link to post
Whiskey Svart 8.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mai.2016 på utsiden kan du skjære hull i skottet, å sette inn en innspeksjonsluke i eks. plast Det kan fungere. Takk for innspill. Må da finnes en slags plugg med mothold jeg kan montere inn... Sitér dette innlegget Baltic-pappa Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.