slåtten Startet 7.Mai.2016 Del på Facebook Startet 7.Mai.2016 Hei. I forbindelse med bytte av impeller var jeg uheldig å få knekket av bakre del av antikavitasjonsplaten når jeg tok ned undervannshuset. Det røk akkurat i flukt med styrefinnen av sink . Har kjørt båten litt etterpå, merker ingen forskjell, ingen tegn til at den trekker luft i "normale svinger". Lurer rett og slett på å legge på epoxykitt et par cm som en naturlig avslutning og så bare kjøre ut sesongen. Hvis det går greit så kanskje jeg ikke gjør noe mer til vinteren. Et lokalt verksted kan imidlertid gjøre sveisearbeid, men jeg må gjøre fintilpassingen selv. Hvor viktig er de bakerste 3-4 cm av platen?? Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 8.Mai.2016 Del på Facebook Svart 8.Mai.2016 Her må vi nok se et bilde Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Førstefender Svart 8.Mai.2016 Del på Facebook Svart 8.Mai.2016 Hvis du ikke merker noe til det, så har du vel egentlig svart på spørsmålet selv... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.