Jump to content

Knekt av bakre del av antikavitasjonsplate, hvor viktig er den?


slåtten

Recommended Posts

Hei.

I forbindelse med bytte av impeller var jeg uheldig å få knekket av bakre del av antikavitasjonsplaten når jeg tok ned undervannshuset. Det røk akkurat i flukt med styrefinnen av sink . Har kjørt båten litt etterpå, merker ingen forskjell, ingen tegn til at den trekker luft i "normale svinger". Lurer rett og slett på å legge på epoxykitt et par cm som en naturlig avslutning og så bare kjøre ut sesongen. Hvis det går greit så kanskje jeg ikke gjør noe mer til vinteren. Et lokalt verksted kan imidlertid gjøre sveisearbeid, men jeg må gjøre fintilpassingen selv. Hvor viktig er de bakerste 3-4 cm av platen??

Link to post

Her må vi nok se et bilde  :saint:

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...