Geir Øistein Startet 8.Mai.2016 Del på Facebook Startet 8.Mai.2016 Hei dere! Er det noen som har innstalert Garmin VHF 200, og kan forklare meg fremgangsmåten ved oppkalling ved hjelp av MMSI nr? Har nettopp fått installert denne, men det står ingen ting i brukerveiledning om hvordan man taster inn nummeret, eller hvilken knapper man bruker for å taste inn sifrene/eventuelt angre ved feil inntasting. Selger har lagt inn mitt MMSI nr, men hadde utover dette ikke kjennskap til bruken av denne. Her må man som vanlig søke baatplassen om hjelp! ;) Geir Øistein Sitér dette innlegget Link to post
Trond123 Svart 8.Mai.2016 Del på Facebook Svart 8.Mai.2016 Jeg har Garmin vhf 200i i min båt. Mener det står forklart i manualen du kan laste ned fra nettsiden til Garmin. Husker ikke prosedyren helt i farten, men kan sjekke når jeg er tilbake i båten i morgen eller tirsdag. Sitér dette innlegget Link to post
Geir Øistein Svart 8.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mai.2016 Nydelig! Har lastet ned manualen fra nett. Det står hvor du går inn, men ikke noe om hvilke knapper en bruker for å legge nr. Forhandler var i tillegg litt uheldig og monterte VHF slik at jeg ikke kan se nederste linjen i display. Da vet jeg ikke status på de 3 øverste systemtastene til en hver tid. Er vant til Icom fra før, så det var litt forskjell her. Sitér dette innlegget Link to post
Benji Svart 8.Mai.2016 Del på Facebook Svart 8.Mai.2016 Om det er som på min 100i så bruker du kanalvelgerhjulet til å legge inn MMSI nr du skal til, husk å trykke den inn (enter) for vært nr. Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Geir Øistein Svart 9.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mai.2016 Takker og bukker! Merket meg at kanalvelger knappen kunne trykkes ned, så det ante meg at det kunne være noe der. Er litt forsiktig når det er helt nytt for meg. Dumt vis jeg sendte ut meldinger i hytt og pine, hehe.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.