Jump to content

Forhandlere av toalett og septiktank?


hebbelille

Recommended Posts

Hei Godt folk.

jeg skulle bytte ut min Porta potti men nytt ell toalett og og septiktank. 

fant det jeg var på jakt etter på nettsiden til Maritim.no og vurderte å bestille dette, men så kom anledningen til at jeg kunne komme meg i butikken i Fr.Stad, og kjøpe det der.

 

sendte butikken en mail får å høre om de hadde det jeg var på jakt etter, å sa jeg kom forbi der og kunne komme innom å hente det. Dette hadde de på lager så det var null problem.

så jeg tok turen innom butikken og hentet dette, fikk det i bilen å kjørte videre. senere på kvelden tok jeg tanken i nærmere ettersyn og syns den var lit større en det som var oppgitt i katalogen og på nette, så fant meg en meterstokk og målte den, å fant da ut at tanken var større en det som sto. den skulle vert 250 mm men var 330 mm. dermed ble det å ta turen tilbake moringen etter får å returnere denne.

 

Toalettet var i emballasje, så jeg pakket ikke ut dette får sjekke at det var rett. "Dumt" JA. kjørte så mine 8 timer tilbake til vestlande. tok med meg esken med toalettet å reiset ned i båten får å sette dette på plass, å der finner jeg ut dette også er større en det som er oppgitt på nettsiden og i katalogen, ikke hadde det Softclose heller.

 

Så nå er på jakt etter:

El-toalett som er i målene 330X440X310 mm (BxDxH)

og en tank som er i nærheten av måla 480x400x250 mm (LxBxH) helst en som er med pumpe og det som trengs.

 

Om noen har noen nettsider/ forhandlere jeg kan sjekke ut/ Ta kontakt med, så jeg får tak i toalett og tank blir jeg veldig glad.

 

jeg har sjekket ut maritim, betmarin og marineshop, men har ikke funnet det jeg leter etter...

 

 

Draco 1700 TL - Regal 2550 LSC

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...