Indy Startet 8.Mai.2016 Del på Facebook Startet 8.Mai.2016 Ønsker formsydde overmadrasser til seilbåt, noen som vet om noen som tilpasser slike? Gjerne på Østlandet. Sitér dette innlegget Link to post
Emmaretta Svart 8.Mai.2016 Del på Facebook Svart 8.Mai.2016 Hei Bortsett fra litt sen levering så har jeg ok erfaring med Madrassfabriken i Göteborg http://www.madrassfabriken.se Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 9.Mai.2016 Del på Facebook Svart 9.Mai.2016 (redigert) Du har vel saks? Kjøp en firkantet. Klipp til ønsket form. Nest (eller sy med maskin) langs den nye kanten. Har funket ypperlig for oss. Redigert 9.Mai.2016 av Herman (see edit history) Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Framtia Svart 9.Mai.2016 Del på Facebook Svart 9.Mai.2016 samme her. Evt kan du få en vanlig sydame til å sy det sammen etter du har klipt opp og tilpasset innmat og trekk. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
tor_ef Svart 9.Mai.2016 Del på Facebook Svart 9.Mai.2016 Jeg har gjort det enda enklere. Har bare klippet til innmaten og så bretter jeg trekket innunder før jeg rer opp sengene. Sitér dette innlegget Link to post
pacuare Svart 9.Mai.2016 Del på Facebook Svart 9.Mai.2016 (redigert) Også valgt å klippe bort deler av innmaten i standard overmadrass. Har fungert fint å brette stoff som ble til over under det som er igjen av skumgummi (eller hva det nå heter). Fantastisk økt komfort. Vi så på skreddersøm, det ble veldig dyrt, uten noen praktisk økt komfort. Edit; lover at jeg ikke så svaret over før jeg postet. Veldig god løsning. Redigert 9.Mai.2016 av pacuare (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 9.Mai.2016 Del på Facebook Svart 9.Mai.2016 (redigert) Jeg klippet først til innmaten, deretter trekket og sydde sammen til slutt. Funker brillefint. Redigert 9.Mai.2016 av index (see edit history) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Sverre Fiva Svart 9.Mai.2016 Del på Facebook Svart 9.Mai.2016 Hvor kjøper dere overmadrassene ? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 10.Mai.2016 Del på Facebook Svart 10.Mai.2016 Selv kjøpte jeg på Jysk. Ikea er vel nevnt i tilsvarende tidligere tråder. Sitér dette innlegget Link to post
EIRINA Svart 10.Mai.2016 Del på Facebook Svart 10.Mai.2016 Norwegian Facilitator Madrass agenten - www.victoria-yachting.noOffice: +47 22 66 03 00Cell: +47 97 01 80 45Fax: +47 22 66 03 03ronald@norwegianfacilitator.comhttp://norwegianfacilitator.comVisit Grünersgate 30552 Oslo, NorwayPostPostboks 2177 Grünerløkka0505 Oslo, NorwayDisse har formsydde madrasser av alle kvaliter Sitér dette innlegget Link to post
Indy Svart 10.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mai.2016 Takk for alle svar, det blir nok å kjøpe standard og få sydame til å tilpasse. Rederinnen har gitt bort symaskinen... Endelig blir det båt med faste sengeplasser til alle, og da er litt sovekomfort ønsket. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.