Tine IV Startet 2.Juni.2005 Del på Facebook Startet 2.Juni.2005 Heisan ,lurer på om det er bare meg som savner medlemsmerker fra Sjøassistanse iår ? Veit ikke om dette er OT men tenkte at her er det sikkert noen som veit ,eller om det er bare meg som savner dem ? Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Lars H. Svart 2.Juni.2005 Del på Facebook Svart 2.Juni.2005 Hei. Jeg fikk mine for leeenge siden. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Tine IV Svart 2.Juni.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2005 Hei. Jeg fikk mine for leeenge siden. Lars H. <{POST_SNAPBACK}> Fikk ei pakke med masse greier for ei stønn sia jeg også ,men itno klistremerker .Men men er jo ikke det som teller da ,men lurte på om det bra var meg .Betalt har jeg og Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Jo_Eirik Svart 2.Juni.2005 Del på Facebook Svart 2.Juni.2005 Hei Tine II Medlemsmerkene ble sendt ut sammen med faktura for de med forfall før 1.mai og sammen med infobrev til de som har forfall etter 1. mai, så uansett skulle du hatt dem nå. Sendes til deg i posten imorgen. Mvh Jo Eirik Sitér dette innlegget Jo Eirik Vee www.sjoassistanse.com Link to post
Baltic Svart 2.Juni.2005 Del på Facebook Svart 2.Juni.2005 Jeg fikk mine kort tid etter innmelding, sammen med annen info. Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 3.Juni.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juni.2005 Hei Tine II Medlemsmerkene ble sendt ut sammen med faktura for de med forfall før 1.mai og sammen med infobrev til de som har forfall etter 1. mai, så uansett skulle du hatt dem nå. Sendes til deg i posten imorgen. Mvh Jo Eirik <{POST_SNAPBACK}> Der kan du se ,kjempe bra . Jo'a fikk div fra dere i posten ,men av en eller annen grunn uten merker .Men da er det i box .Takker for det Da er det bare og gjøre klar kaffe'n og div og ut og hente noen makreller om en times tid . Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.