Jump to content

Sjøassistanse etterlysning ?


Tine IV

Recommended Posts

Heisan ,lurer på om det er bare meg som savner medlemsmerker fra Sjøassistanse iår ? Veit ikke om dette er OT men tenkte at her er det sikkert noen som veit ,eller om det er bare meg som savner dem ?

 

Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Hei.

 

Jeg fikk mine for leeenge siden.

 

Lars H.

<{POST_SNAPBACK}>

 

Fikk ei pakke med masse greier for ei stønn sia jeg også ,men itno klistremerker .Men men er jo ikke det som teller da ,men lurte på om det bra var meg .Betalt har jeg og :sad:

 

Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Hei Tine II

Medlemsmerkene ble sendt ut sammen med faktura for de med forfall før 1.mai og sammen med infobrev til de som har forfall etter 1. mai, så uansett skulle du hatt dem nå. Sendes til deg i posten imorgen.

Mvh

Jo Eirik

Jo Eirik Vee

www.sjoassistanse.com

Link to post
Share on other sites

Hei Tine II

Medlemsmerkene ble sendt ut sammen med faktura for de med forfall før 1.mai og sammen med infobrev til de som har forfall etter 1. mai, så uansett skulle du hatt dem nå. Sendes til deg i posten imorgen.

Mvh

Jo Eirik

<{POST_SNAPBACK}>

 

Der kan du se ,kjempe bra . Jo'a fikk div fra dere i posten ,men av en eller annen grunn uten merker .Men da er det i box .Takker for det

Da er det bare og gjøre klar kaffe'n og div og ut og hente noen makreller om en times tid . :yesnod:

 

Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...