Fenix Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 Skal skifte motor i løpet av sommeren - fra VP MD5B til VP 2010, og begynner prosessen med å bygge om motorkassa, fordi den nye motoren blir noen cm høyere. Har tenkt å lage en ekstrakasse i eikeplank, kutte høl i plastkassa og plassere den nye toppen oppå med hengsler. Er det noen som har vært gjennom denne operasjonen tidligere og som kan gi meg noen mål på ei ny kasse? Jeg studerer produktbladene til VP, men har litt problemer med å danne meg et eksakt bilde av forskjellene. Quote Link to post
Suzuki Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 finner vel endel tips HER & HER Suzuki Quote No boat needed.. Link to post
Fenix Posted June 2, 2005 Author Share Posted June 2, 2005 finner vel endel tips HER & HER Suzuki <{POST_SNAPBACK}> Takk - ja, jeg var klar over den første. Har tidligere mailet med Troels, som sendte meg videre til Jesper, som har laget denne kassa, men han har jeg ikke lykkes i å få fatt i. Troels hadde også solgt båten. Men det er nettopp noe sånt jeg har tenkt å lage, men altså i eikeplank. Og så hadde det vært en herlig shortcut om noen her hadde gjort det i forveien og hadde målene i skuffen. Quote Link to post
Recommended Posts